Çarşamba, Mart 24

"idrak yoLLarı iLtihabı" !


İdrakı zor bir durum benim için.
Belki bir zamanlar kıyısında dolaşmış olabilirim lakin hiç bir zaman seri üretime geçmedim..!
Neden mi bahsediyorum ;hani şu giderek çoğalan; sanıyorum eşeysiz üreme ya da bölünerek çoğalma gösteren memnuniyet-siz kimselerden..
Yahu bir insan evladı hiç mi bi'şeyden memnun olmaz..hep mi sorun çıkarır?

üzülecek bir neden aramak moda mı oldu?
öyle ki hergün kalkar kalmaz'bugün neye üzülsek' şekline girip 5 bilemedin 6 karış suratla etrafa negatif enerji saçıp duran ve dert edinmede seri üretime geçmiş insan evlatları bi silkelensenize siz!
'böyle mutlu oluyorum ben' gibi bir cümle duyacağımı hiç sanmıyorum..
hayır bu yazıyı da okuyacağınızdan şüpheliyim ama içimi dökmek istedim.
biliyorum ki aynı durumdan muzdarip dostlarım var.

hayat mevsim normallerinin altında seyredip durmuyor!
bağırıp durduğunuz dağdan başka bir ses işiteceğinizi de nereden çıkardınız ki!
İzleyemediğim programlar gibi olmaya başladı velakin bu sorunmatik insancağızlar..
Hayat bu kadar kötü değil olamaz da..ki herşeyin başında biz bu dünyada neden varız?!

Arada hayatımın dolaşımından geçmiş örnekler oldu ve onlar bile beni doz aşımından götürecek seviyedeydi ki şu an bunu kaldırma kapasitesine sahip değilim..nerde görsem kaçıyorum..çünkü böyle insanları ikna da edemiyorsunuz!
hayat aslında güzel diyemiyorsunuz!
her sınav sonunda bir genişlik ve güzellikle açılır'ın tasvirinin onların dilinde çevirisi yok!
Herşeyi zıttıyla keşfe dalar insan'ın da,iman ve inanç hususu dışındaki mevzularda kendinden daha aşağıda olan insanları görsün gözün'ün de çevirisi yok!

bakıyorsunuz ki siz de balkanlardan gelen soğuk hava dalgasında üşümeye başladınız 'ekvatora kadar yolum var' diyip koşar adım uzaklaşıyorsunuz!

'şükür' ne büyük nimettir ya Rab!
şükr'ü bilmek ne büyük nimettir bir kez daha idrak ettiğim şey budur!
ve bunu kavramayı tüm "idrak yolları iltihabı"na yakalanmış insanlara Yüce Mevla'nın lütfetmesidir duam..


-Ebr-i Nisan-
-----
'idrak yolları iltihabı'-mine sota

2 yorum:

anka dedi ki...

ooov ov oov bazen hiç çekilmiyorlar.
katılıyorum.

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

sabır denemeleri..
bazen hepimiz yapsak da dozajını ayarlamak çok mühim..
yoksa gözlerimiz bizim gözlerimiz değil gibi görmeye başlamamız an meselesi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter