Perşembe, Mart 4

'KirpiK' SaLgıNı


Bilmiyorum ne oluyoruz??! Sevmediğin ot burnunun dibinde biter tabiri uygun düşer mi efem?-eh sayılır..
kapıda moda salgını yok bildiğim kadarıyla varsa da bir bana bulaştı,kendim kendime salgın yaşıyorum!

kılık kıyafettir ayakkabıdır tamam ama bir kirpik modasıdır bir bitemedi yahu.tamam bitmeyebilir de takan takar niye bulaşıyorsunuz işte burda burun dibine bitme mevzu bahis oluyor..(hayır niye takıldığını da anlamam illa bir güzel görünelim meselesi,böyle ok ok kirpiklerim olsun falan..tamam da zaten sende kirpik var albino musun?!kirpiksiz misin?soba yakarken kaşını kirpiğini alevlere mi teslim ettin?!- e ne derdin o zaman! Bir kendisiyle barışık olamadı insanlar..bir şekilciliktir almış başını gidiyor!ama insan içini dekor etmeye yanaşmıyor,zor tabi zor!her ne ise amma 'ünlemli' bir canlıyım!:) )

geçenlerde bir takıcıda dolaşıyorum,yanımda takma kirpiktir tırnaktır o tarz aksesuarların bulunduğu alan yer almakta ve bir bayan kirpik seçiyor yanında çalışanlardan bir bayan var.o tarafa bakmış bulundum ne'ne senin ne bakıyorsun ki!görevli kız da bana baktı gülümser bir edayla "size de verelim bir tane" devirdi.."yok dedim sağolun benimkiler bana yetiyor;)""ama" dedi "öyle demeyin gözlerinize çok yakışacak modeller var böyle kenardan uzayan, kıvrık falan"
"teşekkür ettim tüm nezaketimle!,pek de tarzım olmadığını beyan ettim"
hayır o nedir canım anlarız biraz uzun falan da bunlar "ben sana ait değilim" diye bağırıyor! yelpaze misali,yapay..

Nedir yani hem Türkiye çöl mü olacak! ne hazırlığı bu?!Amacından saptırmayın kardeşim herşeyi!Deveye benzer bir halimiz de yok üstelik; ki onlar çölde ikamet ederler genelde Rabbim o yüzden upuzuun kirpiklerle yaratmış onları bize ne oluyor!Hörgüç de takalım tam olsun! zaten bir çöle düşer isek şayet telaş yapmayın adaptasyona uğrarız herhalde diğmi!
Yakında eşek gözü falan da satın oldu olacak!
Hayır korkuyorum birgün ya hayvanlar da bize özenirse ! felaketimiz olur mazallah!

not: sevgili görevli bayan(lar) istediğinizi yapmadık, dediğiniz almadık diye bir de alınıp bozulmayınız,nezakete davet ediyorum sizleri lütfen aaa!bozulacaklar kendini bilsin yani!

-Ebr-i Nisan-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter