Çarşamba, Mart 10

'Gülümse Şimdi'..














*

kitap lambasının yamacında ses veren,geceye dolan trt esintilerinden..
şikayetsizim dertten ki biliyorum 'dert insanı yok'luğa götüren rahvan attır'*
ve acının her türlüsünü seviyorum sanırım..sebebi bende gizli.
radyodan gelen seslere gözlerim doluyor..sonra gülümsüyorum..bir tamlayan var müzik evrenselliği;)bir benzetme vardı ödünç alıyorum onu müzik benim de tamlayanım..
son nokta; bir söz söylemişti Tolga abi :"Müzik, söylenmeyen ve hakkında sessiz kalmanın imkansız olduğu şeyleri anlatır" diye..

..

Haklıydın hep sen, acılar bedava, mecburduk hep uzaktan
Bakmaya
Çok yorgunum ben, eski bir saat gibi , hırpalandım
Istanbul gibi ..
..
Oyunun en güzel yerinde zil çalınca üzülürdük ya
Öyleyim ..

emre aydın

--
-Ebr-i Nisan-

*"Dertten şikayet etme artık,dert insanı yokluğa götüren rahvan attır." MevLana/mesnevi

2 yorum:

anka dedi ki...

:"Müzik, söylenmeyen ve hakkında sessiz kalmanın imkansız olduğu şeyleri anlatır"

bu söze bayıldım gerçekten de öyle..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter