Perşembe, Mart 11

Keşifdaşımaaa ;)


"Mesude'me:).."

İyi ki DoğduuuuuuuuuuuuN Gördün mü kaç oLdun =)

Nasıl tanıştık biz?ne zaman bu kadar can'daş olduk..ilginç bir tanışma oldu bizimkisi..mesafelere inat ve yol çizgilerinin sıradanlığını aşıp sağlam ,ayakları yere basan bir keşifdaşlık..

:)keşifdaşım,dostum,kardeşim,..insan! Canıma can katan insan evlatlarından bir can! ne iyi ettin de doğdun:P ne iyi ettik de aştık mesafeleri..
kanıtlar gibi bir şeyleri...

şimdi hayatta bir yıl daha kalmış olmaya hazırsın eminim..biriktirdiklerin,birikimlerin,gördüklerin,soludukların,denediklerin, yanıldıların hepsi ömrüne pusula gibi..ceplerine doldurdun belki..belki gözlerinden akıttın..gülüp geçtin..nasır tuttun..ama hepsi senin sen halinde yansıyor bugün,seni sen yapıyor..bir dost bir kardeş bir evlat bir insan..
ve gördüğüm en ışıltılı gözlerin sahiplerinden bir can!en samimi ve en sıcaklarından..!

adımlanan ve boğaza takılıp yutulamayacak kadar büyük kelimerin idarkından geçiyorsun şu sıralar biliyorum..herkesin bir gün yutkunacağı gibi..ve biliyorsun da varlığın varacağı en güzel yeri..şükür ki inançlı ve gönlü geniş bir can taşıyor 'sendeki' 'seN'..anlamların nereye çıktığını biliyor..

ve en çok bu yüzden sevilir belki insan evlatları..bir göze,ir kelimeye sığdırılanları gözü kapalı görebildiği için..anlayabildiği için..sorgulamadan bildiği için..
sevme nedenlerim çok ki'bi çok':)
say say bitmez..
Hani demiş ya geothe "insan kendini yalnızca insanda tanır!" diye..bu keşif böyle başladı senle de..sen ben ayırmadan sen'de ben'i ben'de sen'i,hem 'ben'i hem 'sen'i bularak..dostluklar sessiz ve çıplak ayakla ilerler taşıdıkları sevgileriyle..
bugün bunu o kadar iyi biliyorum ki..
bu kocaman yüreğe daha nice dostlar taşındığını da tahmin edebiliyorum ve taşıyacağını da..;)

Hani vardırya bazen etraf darmadağındır..tüm duyguların alt üsttür kuru cümlelerin içini doldurmaya uğraşırsın tam bu sırada bir şey olur hissetmiş gibi..sanki görmüş duymuş gibi..bir telefon bazen bir mesaj ve o telefonun ardındaki can bir anda toparlayıverir etrafı..anlatmadan anlayıverir..bilir yorgunluğu..ve sana içi dolu cümleler döker..perdeleri açar oda ışır gibi..
işte onlardan bir dosttu bugün doğan da..ve ben bunlar bir yana dünyanın herhangi bir yerinde sevgiyi,güveni,inancı,vefayı,anlamayı,dinlemeyi,dotluğu,kardeşliği doğru telaffuzla yaşayıp bütün bu güzelliklerin varlığına beni yeniden inandıranlardan olduğun için kuacaklara sığmayacak teşekkürler sunuyorum sanaa:))inancımı taze tutanlardan olduğun için;)
ve tabi daha önce kurduğum cümleler adına da..;)

İnanıyorum ve dualarıma dualar ekleyerek diliyorum ki Yüce MevLam yüreğinden geçen tüm güzelliklerin en hayırlılarını yaşatsın sana..hayırlı,sağlıklı,mutlu ve sen'li ben'li nice yıllaraaa;)
Koca bebek nice yıllara:))

-Ebr-i Nisan-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter