Çarşamba, Mart 3

BahaR ÇalacaK Kapımızı :))


Kendime çokça bitkileri örnek alıyorum şu sıra :)
Hayvanların güdülerini gözlemliyorum ve mümkün oldukça insanların izlerini görmezden geliyorum..Çünkü 'bahar'a hazırlanıyorum :P

Griye çalan sabahları ardımızda bırakır gibi ve Güneş buralara daha bir yaklaşır gibi..Vejetasyonu uyandırmaya hazırlanıyor Güneş..

Ağaçlar çiçeklenmeye hazırlanıyor,hayvanlar kış uykusundan uyanmaya..
Ve ben kendime yeni bir 'ben' olmaya hazırlanıyorum bu 'bahar'a(;
Badem Ağaç'larına benzemeden; yalancı bahara kanmadan,ağır ağır ve temkinli,tüm hücrelerimi yenileyerek Güneşe dönmeye başlıyorum yüzümü..

Yeni bir yıla girmenin heyacanından daha hacimlidir benim için bahar sevinci..
"hava güzel olsaydı yapardım"ların tükenişine açılan kapıdır..
Yüce Mevla'ya bu bahara da erişmiş olmanın şükrünü de sunmaktır tüm şükürlerle..
Güneşin saçlarını uzatmasıdır sabah penceremden yatağıma..
sevdiğim meyvelere kavuşmak..domatesin kokusuna doymaktır..
yol boyu farkındalıklarımı kaybetmiş halde yürüdüğüm caddenin çiçek kokularıyla farkettirmesidir arşınladığım yolu..
Kuşların geri gelmesi..gökyüzünün çocuklarına kavuşmasıdır..
Sabah yürüyüşlerine bir sabah çayı eklemek,erken uyanmalara adım atmaktır..
kedileri es geçmek istiyorum:)özel hayata saygımız var:))

papatyalar boy verir ama önce çiğdemler(:
ve her papatya beni çocukluğumuzda başımıza taç yaptığımız zamanlara götürür..küçük prensesler olduğumuz zamanlara(:

Ilık bir rüzgara ruhun pencerelerini açar, içinin serinlemesini dondurucu bir soğukla öldürmez insan baharda..

ve tüm tabiat gibi insan da yeniden hatırlar bir can taşıdığını..ve belki 'iyiye yakın' adımlar atar zamanda..

Baharın ilk ayına girdik ve kapıda güler yüzlü bir mevsim var..en sevdiğim mevsim..
Ebr-i NisaN'ları kucaklayan bir gökyüzü düşecek payımıza ve ılık yağmurlar düşürecek gönlümüze inşallah..
ki gelmemiş miyim ben de bir Ebr-i Nisan'la..Nisan'da..(;

03.03.2010
05:05

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter