Cuma, Mart 19

hayvanLar ALeminden birtakım özeLLikLer



Pek sevgili dostlarımız onlar.Bölümüm itibariyle de en çok ilgimi çeken alem ve topluluk..Hayvanlar Alemi:)Onları gözlemlemlemeye,izlemeye haklarında yeni yeni bilgiler edinmeye pek bir merakım vardır ve bu beni fazlaca da mutlu eder.Kim bilir belki onlardan yola çıkarak bilim adına yeni bir çağ açan insanlardan olurum ben de:P

Ya da bir belgesel programının içinde yer almak hatta başında bulunmak en büyük hayallerimden:)
neyse nerden girdik bu konuya dersek bugün benim biricik kapluşumu güneşe çıkardım..Güneş herkesin yaşama sevincini açığa çıkartıyor buna kesinlikle eminim..e d vitamini falan sentezliyoruz bunun payı vardır ama o aydınlığa herbirimiz muhtacız.
Sonrasında -siz de okur musunuz bilmem- takvim yapraklarını karıştırıyordu ve elime bir takım belgeler geçtiğini farkettim:P
Sevimli dostlarımız hakkında bildiğim bilmediğim özelliklerle dlu bir takvim sayfası..Dedim ben bunu paylaşayım.eminim vardır meraklısı ben kanlısı;)
Evet efeeem şimdik şöyle sıralıyorum hazır olun:)ki lakin aralarında bildikleriniz olduğuna da eminim..
*Köpek balığı : 100 milyon damla deniz suyu içindeki bir damla kanı hisseder.
*Zürafa:nın ses telleri yoktur,yüzemez,dili yarım metre kadardır!
*Fare: kusamaz,deveden daha uzun süre susuz kalabilir.
*Yılan: 3 yıl kadar uyuyabilir.
*Deniz kobrsı: Dünyanın en zehirli yılanıdır.
*Kutup Ayısı: solaktır.
*Sivrisinek: yalnızca dişileri ısırır,insanların ölümüne en fazla sebep olan hayvandır.
*karınca: Uyumaz,köpek kadar koku alabilir,kendi ağırlığının elli katını taşıyabilir.
*Yunus: bir gözü açık uyur.
*deve:nin 3 adet kaşı vardır,250lt su içebilir.
*Kelebek: ayağı ile tat alır.
*Kedi: şeker tadını ayıramaz.
*Timsah: dilini çıkaramaz,derine batmak için taş yutar.
*Baykuş: mavi rengi görebilen tek kuştur.
*At: kusamaz.
*Mavi Balina: nın uzunluğu 33 metre, ağırlığı 180 ton kadardır.
*Çekirge: nin kulağı dizindedir.
*Köstebek: bir gecede 90 metre tünel kazabilir.
*Hamam Böceği: kafası koptuktan sonra 9 gün yaşayabilir.
*Boğa:lar renk körüdür.
*Zehir oklu Kurbağa:da 2200 insanı öldürecek kadar zehir vardır.
*Denizyıldızı:nın beyni yoktur.
*Sümüklü böceğin 4 tane burnu var.
*Tavuk: sayısı insandan çoktur.
*Ördek: vak vak yapınca sesi yankılanmaz nedendirbilinmiyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter