Çarşamba, Mart 3

Dönemeç


Yeni anlıyorum tuhaf ki..
Yazılanlar meğer hiç bir zaman ulaşmazmış yazılana..
okunsa da anlaşılmazmış..
Tıpkı ulaşamadığı gibi benim için oluşturulan tümceler bana..
Ve ben saçma bir şekilde yer çekimini suçluyormuşum,
bir duvara çarpıp düştüğünü hissetmem için söylediklerimin
bunca zamana mı muhtaçmışım..?
bana çarpıp düşenlerin sayısını hatırlamıyorum oysa..
ne zamandır ulaşılamıyor kendime..
bilmiyorum..

yeni yeni anlıyorum..
ve anladıkça çağrışım yapıyor 'gitmeler'
her görülene anlam uydurmak gibi olmasa da
her anlama bir yüklem gerekiyor bazen..
son cümlelerim de hazır yere düşmüşken..
bu 'anlam'ın yüklemi de 'gitmek' olsun bu dönemeçten..

-Ebr-i Nisan-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter