Çarşamba, Nisan 7

İyi ki DoğduM Gördün mü 25 oLdum :P

                                                                            


Yeni olan her bişey mutlu eder insanı:) diyerekten söze başlamak istiyorum;
ADI YOK dergisinin önsözlerinden birinde de dediği gibi..
yeni bir yıl, yeni bir mevsim,yeni giysiler,yeni kitaplar..
ve gel gelelim 'yeni bir yaş':)
evet ,burdan bir yaş daha almış ve bu dünyada bir yıl daha kalmış biri olarak bir kez daha hayata kucak açmanın mutluluğunu paylaşmak istiyorum.
heyecanlıyım..mutluyum..
gün ilerledikçe mutluluğum da katlanıyor üstelik..
çünkü hayatımın içinde öyle sevecen,merhametli,ince ruhlu,sevgi dolu bağlaçlarım var ki bugün bunun farkındalığının farkına bir kez daha vardırdılar:)
onlara bağlaçlarım diyorum lakin beni hayata bağlayan ve o bağlamda iletişimimi daimi kılan canıma can katan insan evlatları onlar!
ailem,dostlarım..en yürekten bağlaçlarım!
İyi ki Varsınız!Bugün asıl, Siz İyi ki Varsınız!
Sizinle paylaştığım için bunca güzel geliyor bana bu hayat,bunca renkli bu kadar merhametli..
dışarda gördüklerimizin,duyduklarımızın ve hatta dışardan aldığımız darbelerin acısı bu yüzden böylesi hızlı geçiyor..Rabbim yolarımızı ayırmasın!Ve O'na çok şükür ki kesişen yollarda sizleri çıkardı karşıma:)
***
yeni bir yaş..
ve her yaşın öncesi var bir de;bu yaşa gelene kadar..bu insanı bu kimliğe büründüren doğrularıyla yanlışlarıyla.
İnsan her doğum gününde ardına bakma ihtiyacı hissetmeye başlıyor bir yaştan sonra..
Bir ömrün ne denli kısa veya uzun olabileceğinin idrakına varıp o ömrü nasıl süsleyebileceğini,burdan ne kadar ahiretlik götürebileceğini düşünmeye koyuluyor..
Tamamlayabildiklerini,yarım kalanları düşünüyor..
'nasıl bir ömürdü?''mutlu muy(d)um?' 'benim yaşım hayatın neresinde duruyor şimdi?' benzeri sorulara cevaplar arıyor içinde..İçine döndükçe yolculukların en uzun ve hakikisinin orda olduğunu görmeye başlıyor..Uyanışların içerde rüyaların dışarda görüldüğünün idrakına varıyor..
Tanıyamadığı her surette kendindeki eksiklerin belirginliği artıyor..
ve bir yıla ,daha küçük zaman dilimlerine daha çok şey sığdırma telaşına kapılıyor.
elini uzattığında hep değmesine engel olan o mesafeyi 'hiç' etmek istiyor..
yeni bir yaşa hakkını verme arzusunu daha bir ciddi taşıyor benliğinde..
***
Bir yıl..bir ömür..'yaşadım' kadar kısa bir cümlenin içinde yalnız tanıyanların ve bilenlerin anlayabileceği derinlikleri barındıracak kadar esrarengizdir kimi zaman.

geçtiğim yolları,düştüğüm kaldırımları,ağladığım omuzları..,sokağa dolan kahkahaları..içindeki bütün hikayeleri
duvarların ,her mevsim yaprak döken ağaçların,yağmuru da yaşanmışlıklara ortak eden bulutların hergünü yeniden başlamaya hazır kılan güneşin dilinden dinlemek isterdim bir de..
biliyorum ki muhakkak kaçırılan birşeyler var.
anlamadıklarımız,yanıldıklarımız,kırıldıklarıız derken bütün yaşanmışlığın kendi dilinden anlamlı bir parçası vardır bizi tamamlayan eminim.
ve günler ömür defterinde hayat buldukça hayatımızda var olan herşeyin bir neden' hikayesi barındırdığı kesin..
Bugün kalbimin kırılıp dökülen parçaları yerini daha dayanıklı ve merhametli köşelere bıraktı..
birden hayatıma girip aynı hızla yüreklerinden büyük sızılar bırakarak gidenler geriye tamamlanmaya çalışan bir benliğin eksik parçalarının bıraktıları o sızada olduğunu bilemezler elbet.
ama yaşam bulan her hikaye,her iz,her suret her ses ve sessizlik bizi biz yapıyor,beni ben seni sen yapıyor biliyorum
bu yüzden artık kızgınlıklarımın açılımı bile anlam değiştirdi.

velhasıl  demem o ki ;bugün bir yaş daha büyümüşken
*"çalışmanın, sevmenin ve acı çekmenin gerçekten yaşamak olduğunu biliyoum.Ama yaşamak, olabildiği ölçüde saydam olmak ve yazgısını sevinçlerden ve tutkulardan oluşan bir gökkuşağının olağanüstü yansıması olarak kabul etmektir.." 
Şu 1 yıllık döngünün en sevdiğim mevsimin(d)e doğmuş olmanın şükrü de Yaradan'a sunduğum şükranların içinde en güzel köşede duruyor..
Dışarda olabildiğine güzel bir mevsimin rüzgarı eserken,ağaçlar çiçeklerini yeşil elbiseleriyle süslerken,gelen bahar ayları gönül yaylarını da gevşetirken İyi ki DoğduM diyorum kendime:))
Doğum Günüm bence de Kutlu olsuN;)

Kendimi seviyorum sizi sevdiğim kadar sevgili bağlaçlarım :))
Esen kaLın:P


-Ebr-i Nisan-
------
*Camus

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter