Perşembe, Şubat 10

MiM-(i)ki (: -'küçüğüm daha çok küçüğüüm' (:-

Sevgili Kelebeğin Katibesi mim'lemiş beni.) teşekkür ediyorum kendisine zira konu çok hoşuma gitti:)

MiM  "Hangi çizgi film kahramanı olmak isterdiniz?" diyor..Çok da güzel diyor.)
Lakin ben soruya kalabalık bir cevap verecekmişim gibi hissediyorum şu an:)

Hala oturup keyifle izlediğim için :P tabi benim çocukluğumdaki çizgi filmler olursa genellikle daha çok:))

Örneğin Bir Heidi olmak isterdim:)
Kırmızı domates yanaklı, sevimli,inatçı,hayat dolu, fazlasıyla duygusal,keçileriyle ve arkadaşı Peter'le Alp'lerde koşturup duran:)yeşil kırlardan yuvarlanan,yuvarlanırken başını bir yerlere vurup muzip bir gülümsemeyle "uf" diyen o sevimli küçük kız:)
Nasıl canım çekerdi izlerken büyükbabasının yaptığı taze peynirden büyük bir parça:)
sonra sıcacık ekmekçiklerden:)
ve taze mis gibi kaynamış sütten:) daha ne olsun ki;)
O deli dolu,en ufak şeylere dünyalar kadar sevinebilen,hayatın her karesinde mutlu olacak birşeyler bulan kendine,doğaya hayranlık duyan ve hayranlık duymalarına sebep olan insanların; evet evet Heidiii:))
Heidiiii Heidiiiii:) duyuyor musunuz müziği;)

Daha bitmedi tabii.)
Kalabalık dedim ya:P

Örneğin bir Charlie Brown :)evet evet aynen, bayılırdım ona da snoopy'siyle:) fazla akıllı köpeği Snoppy'e de:)
Kendine has özlü cümlelere sahip bu karakterin şu cümlelerini de eklemek isterim zira;P ;"· Hayatın sırrı, bir derdi ötekiyle değiştirmektir.
Mutluluk kaderlerimizde yazılıdır. Tıpkı fırtınadan önce bulutsuz gökyüzü gibi."vs..



Elinden battaniyesi düşmeyen ve parmağını emen kankası Linus, geveze ve yakasından düşmeyen Lucy gibi arkadaşları olan karakter de olmak isterdim evet:)





Ve tabi ki Candy onu unutmam mümkün değil:)
Çilli,güzel, sevimli bir yüz,matrak, şakacı,ağaçların sırtından inmeyen,çok kırılsa da kalbi  umursamamaya çalışan iyilik timsali,üzüldüğünde yanağını çimdikleyen:), ıslığı yalnızlığına,mutlululuğuna mutsuzluğuna ses yapan,çokça dolu dolu konuşan,çok ama çok seven bir yüreğe sahip lakin kavuşmaktan yana bahtsız olan en sevdiğim karakterlerden önde duranı sanırım; Şeker Kız Candy.)
Evet belki de ilk sırada o hatta yerinde durmak istediğim,özdeşleştirdiğim.. :)

 kimsesiz geçmişine rağmen hayatta tutunacak cılız bir nedene dünyanın neşesini sığdırma becerisi..sevme becerisi..
okul dönüşlerinde çantayı fırlattığım gibi başına oturduğum çizgi film..sanırım izlerken sıklıkla gözlerimin dolup dolup boşaldığı ilk çizgi film de aynı zamanda, içindeki bu karakter dolayısıyla:)
müziğinin o hiç anlamadığım sözlerini ezberlemiştim çocukken, kendimce dans ederdim söylerken.
ve o sözlerin çevirisi son mısralarında; "yıldızları sayarken, birazcık kimsesiz hissediyorum/öyle zamanlarda, kendime göz kırpıyorum."diye sayıklıyordu..



 Ve bir de Cedric:))
Aslında Chan mi Cedric mi karar veremedim :P
Yalnız Cedric sözlerine ve davranışlarına da bayılan bir insan olduğumu düşünürsek:)evet evet;)

"8 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat gerçekten çok güzel olabiliyor."(:
Büyükbabasıyla muhteşem bir ikili olan ufaklık
(aralarındaki bir konuşmada Cedric'in şu sözlerini anımsıyorum geniş bir tebessümle "büyükbaba sen çok yaşlısın.nasıl yaşıyorsun böyle yaa?yürüyemiyorsun koşamıyorsun bile!"(=


Her gece odasına mutlaka kocaman bir ayışığı düşen ve o her gece günlüğüne günün kritiğini yapıp yazan, ardından ellerini başının altında kavuşturup 8 yaşla ilgili muhteşem tespitler yapan sevimli, muzip karakter:)
 
Bir de hayran olunası Chen aşkı var :) kendisine "üzümlü kekim " dediği:)
 Lafın özü 8 yaşında bir Cedric de olasım geldi:)
....
 
Sanki daha fazla uzatmasam iyi olacak:) Tek bir soruya bu denli uzun cevap, hayret doğrusu!(. d:
Beynim hala konuşuyor; anne var diyor 'anne of green gables'ın anne, sonra yumurta kabuğu kafalı Calimero:), rengarenk kanatlı ve boynuzlu atı olan She-ra var misal hani He-man 'in kız kardeşi:), taş devri'nin Çakıl'ı..diyor da diyor..ama ben susuyorum artık:))
 
Bu güzel mim için tekrar teşekkürler ediyoru sevgili Kelebeğin Katibesi(.
 
veee MiM 'lenenleri açıklıyoruuum;
Duyduk duymadık demeyin!
 
-Kutlu Melodi'm
-..Saadet!
-Buhuru Mavi
 
mim'lendiniz.)Kolay gelsin ;)
Sorunuz "Hangi çizgi film kahramanı olmak isterdiniz?"
 Sevgiler..
 
-Ebr-i Nisan-

10 yorum:

Kelebeğin Katibesi dedi ki...

asıl ben teşekkür ederim blog dunyamda tanıdığıma en mutlu olduklaeımdansın..umarım gönündekiler gerçek olur ve senın ıcın ıyı olurlar

SEWgimle...

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Aynı duyguları paylaşıyorum ; mutlu kıldın mutlu ol sevgili dost;)

cümlemizin gönül cümleleri hayırlısıyla eylem olsun ömrümüze inşallah..

sevgiler benden ;)

... dedi ki...

Çizgi film ve animasyon izlemeyi hala seven biri olarak (Evet, seviyorum, eğlenceli, itiraf ediyorum) One Piece izleyesim geldi okuyunca... :)

Avatar The Last airbender izlediniz mi bilmiyorum, eğer seviyorsanız tavsiye ederim, çok güzel bir animasyon dizi. One Piece de çok güzel...

Kelebeğin Katibesi dedi ki...

:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

.)
..

@ Kalemin Secdesi; çizgi film ve animasyon izlemek en doğal hakkımız olmalı yaş kaç olursa olsun.)
Avatar The Last Airbender'a rastlamıştım birkaç kez evet lakin oturup sonuna kadar izlemek kısmet olmadı hiç, bundan sonra dikkat edicem,merak ettim.)
Tabii One piece de.sağolunuz.

arkashx dedi ki...

she ra yı hatırlıyorsunuz ha:)o kadar yaşlı değislin be dost:)??charlie brown un sözüen bayıldım doğrusu ..ilk parafgrafta gerçekten duydum heidi nin müziğini:) baştan sona,pırıl pırıl aydınlık bir bayram sabahı tadında eğlenceli bir yazı..hatırlayınca coşuverdim yüreğim hafifledi..e o halde yaşasın hayat!!!

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Hatırlıyorum:) sanırım o kadar yaşlıyım:)çok da eski mi ki; belki bir 10-15 yıl olmuştur en fazla ya.)

Çok teşekkür ederim çok enerjik, pozitif bir yorum bu,ne mutlu dostların yüreğini hafifletip aydınlatabilmek;)
insan çocukluğunu en olmadı cebinde taşımalı hep ki; 'insanların bu kadar zalim olduklarını anlayamayacak kadar büyük dursun yaşımız.";)

evet,o halde yaşasın hayat!;)

arkashx dedi ki...

ben siyah beyaz telvizyonda izlemiştim..yani 83-85 falandı diye hatırlıyorum ama hafızam pek iyi olmadığından sediğin gibi d eolabilir...yaş konsudnaki büütn sözlerimi geri alıyorum işin içinden çıkılacak gibi değil:)ha bu arada websterİ hatırlıyor musun?cosby ailesini yani..diziydi??:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Belki o zamanda yayınlanıyordu neden olmasın.)
Cosby ailesini hatırlıyorum evet:)
Zenci bir aileydiler baba Bill cosby gerisi yok:)
Alf falan vardı,uzaylı:)
sırasını hatırlayamıyorum hangisi önceydi hangisi sonra ama düşündükçe daha neler neler çıkar:)
hey gidi günler,yaşlanmak bu olsa gerek,ne güzel:))

arkashx dedi ki...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter