Pazartesi, Şubat 14

Solmayan 'GüL'ün Aşkıyla..





Doğduğunuz gündü EFENDİM
Güneş varlığınızla gün yüzü gördü.
Gururdan taşlar döküldü muhkem benlik kalelerinden.
Geldiğiniz sabahtı EFENDİM
Gelmeniz cümle gelmelerin gelişi oldu.
Ayrılık ateşleri çekildi umutsuz kalplerin cidarından.
Geldiğiniz andı EFENDİM
Zaman gülüşünüzün sonrası oldu, saatler tesellinizle kuruldu.
Beklemelerin hepsi cennet oldu.

HOŞGELDİNİZ...




her birimiz tek kanatlıydık, ancak birbirimize sarıldığımızda uçabilirdik.
 
bir insan bir insan için herşeyden sorumlu bilmeliydi kendini.
tebessüm bile yüzümüzün sadakasıydı; diğer yüzlere içten ve hesapsız ışıltılar,
kalpten ve sınırsız bahalar bahar borçluyduk her birimiz.
insan olmak gerekti önce müslüman olmak için
insan olmayı atlayarak, olunacak müslümanlık sığ kalacaktı, tarafgirliklere alet olacaktı, siyasal mızrakların ucunda sallanacaktı.

senin herkesi her an her yerde hiç şartsız kucaklayan en güzel yağmur olduğunu bilemedik.
aldandık,Efendimiz, gözlerinde ıslanamadık.
uçurumlar açtık kalplerimize, uzağa düşürdük şefkatlerimizi.
küskünlükleri, vurdumduymazlıkları, "bana ne?"leri yükseltip
duvar ettik.
insanlığımızı insanlığa çok gördük.

şimdi sen bizi senden sayar mısın EY RESÛL...
insandan sayar mısın?

..


Sen yağmurun annesi

Ey Sevgili

Muhabbetin bin yağmurdan serin

Sen yağ ki

Çöl doysun, çöl doysun, ey Nebi...


Sen hüznün tesellisi

Ey Sevgili

Tebessümün sonsuzluk müjdesi

Sen gül ki

Gül gülsün, gül gülsün, ey Nebi...



Sensin varlığın incisi

Ey sevgili

Yüzün senin güneşler sevinci

Sen sev ki

Aşk olsun, aşk olsun,
Ey Nebi...


Selam sana..


-senai demirci-

**************
***


Doğum Günün Kutlu Olsun Efendimiz..
Bilsen nasıl bir mutluluk senin Ümmetinden olmak..Ne büyük bir şeref..
Senin adını tekrarlamak dilimizde,tekrarladıkça susamak adına..nasıl paha biçilmez bir hediye..
Yüce Rabbimize ne kadar şükretsek azdır..

Seni sevmekten, seni En Sevgili bilmekten ayrılmasın kalplerimiz...
Seni dinlemekten, duymaktan doymasın..Sünnetinden ayrılmasın..
Özleminle dönen pervaneye uzak kalmasın..
Bir senin hasretin yaksın yüreklermizi..
Adın dilimizden düşmesin Ey İslam'ın Sonsuz Nur'u..

Seni anışımızdan haberdar ol, şefaatinden mahrum eyleme bizi..

Tesellisi fakir kalmış sözlerin içinde yanıp dururken dilsizliğimizden anla bizi..
Gül kokunla yağ bize..sen yağ ki gözyaşlarımız da ıslansın bu gece..

Alemlere rahmet olarak gönderilen Ahmed Mahmud Muhammed Mustafa (s.a.v)'in doğum günüdür bugün!


Tüm Mü'min kardeşlerime kutlu olsun, mübarek olsun, rahmet, şefaat, muhabbet olsun inşâAllah!..

Mevlid Kandilimiz Mübarek Olsun..

Dularda buluşabilmek ümidiyle..


-Ebr-i Nisan-

6 yorum:

Meyra dedi ki...

seninde kandilin kutlu olsun ve dualarımız hep kabul olsun:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Amiinn..
Teşekkür ediyorum,)
Allah razı olsun..

kutlu melodi dedi ki...

'Benim kardeşlerim beni görmedikleri halde bana inananlardır.'
(:
Bir türlü tam olamama hissinden konuşmuştuk ölürken bile...
Ama yaklaşıyorduk değil mi 'En Sevgiliyi'tanıdıkça yaklaşıyorduk kendimize...(:
Yüzüme yayılan sıcacık tebessüm için çok teşekkür ederim.
Tekrar kandilimiz mübarek olsun,hayırlar getirsin.
(:

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Ben teşekkür ederim dostum!(.
Allah razı olsun..

yakınlaşmak..putları devirerek yaklaşmak..

Tekrar kutlu olsun, mübarek olsun Kandilimiz..

NüHa dedi ki...

"İnsanlığımızı insanlığa çok gördük"

Gönülden dökülen satırlar nasıl gönlü buluyor..

Dualarına amin ebr-i nisan kardeşim..O'na özlemin hiç dinmesin..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Malesef..

Çok teşekkür ediyorum Sevgili NüHa Allah razı olsun..
Amin diyorum..inşAllah hepimizin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter