Pazar, Ağustos 15

Tatil Notçukları:) - I -



yola koyulduk..
saat 5'te çıkacaktık ama 8'de ancak arabadaydık:P

kaç saat geçti farkında değilim..
ön koltuğa kuruldum içinden geçtiğimiz şehirlerin seyrindeyim..
içimden şehirler geçiyor*..

**


sevgili kaplumbağam kucağımda uyuyor..:)
yolu seyretmekten yoruldu tabii:))
onsuz tatil düşünemiyorum o da gezmeye alıştı maşallah ee daha evvel de bir İzmir'e gitmişliği var dimi kuzucum:))
**


Es-es 'e yanaştık 5 saat geçmiş yoldayız ve babacığımın durmaya hiiç niyeti yok:)
**


Durmaya niyetimiz yok derken durduk Eskişehir çıkışında çok sevimli ve yeşil bir dinlenme tesisi;)
ovv tatlı mı tatlı da bir ev sahibimiz vardı,annemin yaptığı çörekleri bizden çok yedi desek yeridir:P




**
kaç şehir geçtik..
pencereden geçip giden yol çizgilerini izlerken yaşananların içeri girmesine izin veriyorum..
uzayıp giden,uzayıp geçen yollar gibi ardımda bırakarak..
demiştim ya 'eskiden kalma herşey saçma bir güven veriyor insana' diye..
saçmaymış evet..nedensizmiş..
'bıraksaydım da öyle kalsaydı' dedirten..
el değmeden..
acıtmadan,incitmeden..
güvenmek bu zamanda böyle zorken..eskiden kalma herşey neden bunca güven verir ki insana?
saçma evet..yanılgılardan ibaret..çünkü 'değişim kaçınılmazdır!'

üzerimde yara izi gibi taşıyacağım bir iz olarak kalmasın yeter diyorum..
tek isteğim ardıma dönüp baktığımda 'iyi'hatırlamak..
**
Geldiiik geldiik:) Akçay!:) saat 18:30
açıkcası tam olarak nereye geleceğimizi bilmiyorduk babam hariç. öğrenmek de istemedik..süpriz olsun:P
yalnız bu ne kalabalık!
**
saat 20:00 ve biz hala düzgün bir yer bulamadık!..ümidimi kesmek üzereyim..başka bir istikamet düşünelim dedik tüm kıyı şeridi doluymuş!
**
saat 21:30'du ve ben en son "kısmetimizde neresi var çok merak ediyorum" sayıklayıp arka koltuğa devrildiğimi hatırlıyorum..
veeee bulduk:)) tabi şu an saat 23:00 kaç saattir kafamıza göre bir yer arıyoruz bilmiyorum..
Allah büyüktür..Karşımıza çıkardıkları insanlara bak:)çok sevdim onları.
umarım burası böyle yüreği cıvıldayan yüzü aydınlık insanlarla doludur:)

eee kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş hesabı oldu tam bizimkisi..
babam son kez etrafı kolaçan etmeye çıkmıştı en son.
.nerdeyse bütün emlakçıları gezdik..
burada yani Balıkesir Akçay'da kiralık apartları vs emlakçılar aracılığı ile buluyormuş insanlar..
başka türlüsü çok zormuş,herkes emlakçılarla anlaşmalı..ve emlakçılar da her iki taraftan komisyon alıyormuş..yalnız bizimle yaklaşık 3 saat yer arayan emlakçımız hiç bir ücret talep etmediği gibi yer bulamadığımıza da öyle üzüldü ki evine davet etti, o kadar yani..başka yerde olsa diyorum mümkün değil..Allah razı olsun..
derken Karşımıza İsmail Amca ve eşini çıkardı Rabbim :)
site içinde harika bir evleri var daha doğrusu yazlık diyelim öyle kullanıyorlarmış ve ilk kez bize kiralıyorlar dubleks,koccamaaan bir balkon ve kocamaaaan bir teras:))
Zaten bana tatil yeri dedin mi önce balkon:)
evde yok yok..
tv var diye üzülmüştüm ama çalışmıyor!!=))yaşasın kafa dinliycez:P
Eşyaları yukarı taşıdık odama bayıldım..
balkon püfür püfür esiyor..yani bizim oralarda kavrulmuyor muyduk nereye geldik biz burası Ege değil mi:P
umarım böyle devam eder:)
sanırım yorgunum hem de çok bugünlük notlarım bu kadar:)
sevgili notçuklarım gidince sizi bloguma kaydetmeyi aklımdan geçiriyorum ama du bakalım onu iyice dünlük yapma çabasındayım:) --dedim ve yazdımm:P-

kendimi esintilerin arasında deriiin bir uykuya bırakıyorum iyot kokulu bir sabahta buluşmak üzre;)


-Ebr-i Nisan-
28.07.2010

-----
*bir Feridun Düzağaç şarkısıdır

4 yorum:

nilgün dedi ki...

Canım,senin yazdıklarını okumaya bayılıyorum.Ayrıca bizimde İzmir seyahati yapmış iki kaplumbağamız var.Eşim açlıktan ölürler korkusuyla evde bırakmıyor.Resimlerin ve tasvirin çok güzel.Şu anda orada olmak istedim.Sevgiler ve selamlar...
Ayrıca güzel sözlerin için teşekkürler!

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Çok çook teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için;)yansıma diyorum ben buna;)
Aslında uzun süre açlığa dayanabiliryor kapumbağalar ama aynen babam da eşiniz gibi panik yaptı hayatta evde bıraktırmaz:)oysa aldığımızda' nerden çıktı bu hayvan' diyen de oydu:P şimdi üzerine titriyor..benim de bir başkasına bırakmaya gönlüm razı olmadı tabi:)e kapluşum da gezmeyi pek sevdi neden gelmesin dedim onunla yolculuk ayrı güzel:)eminim sizde de aynı etkiyi yaratmışlardır;)

tekrar teşekkür ediyorum nilgün güzel bakan, güzel gören, güzel yorumlayan ruhunuz için;)
benden de sevgiler selamlar..

Seda Tolan dedi ki...

ooo Akçay çok güzeldir gerçekten ne çok özledim tatil notlarınızla gitmiş kadar oldum ama çok özendim diyebilirim:)
kaleminize sağlık

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:) evet hiç dönmek istememiştim ben de..
aynı yerlere tekrar tekrar gitmeyi pek sevmem ama Akçay bu konudaki fikrimi değiştirecek gibi;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter