Pazar, Ağustos 22

'Gözyaşları seL oLmasın'..

Sellerin vurduğu Pakistan’a Türkiye’den yardım yağıyor

siz en son ne zaman cebinizdeki son parayı sizden daha fazla ihtiyacı var diye hiç tanımadığınız birine verdiniz..
ya da cebinizdeki parayı yetersiz bulup, var olan mücevherlerinizi alyansınıza kadar bozdurup, ilinizi bırakın ülkenizin sınırları dışına çıkıp hiç tanımadığınız ve nereye gideceğini bilmediğiniz insanlar için gözü kapalı sundunuz..
yürekten?..
hiç şüphe duymadan?..
sırf mağdur ve benden daha çok ihtiyacı var diye?..geleceğini göz ardı ederek..?


siz demek yanlış aslında biz demeliydim..
biz..
en son ne zaman..
ya da ne zaman?..bu denli fedakar..?


onlar yaptılar.onlar ki adı fakir ülkenin gönlü zengin şefkatli insanları..
Pakistan'lı kardeşlerimiz..!


İstiklal Savaşı'ndan tutun da 99'daki İstanbul depremi de dahil başımız her sıkıştığında her dara düştüğümüzde ilk yardım elini uzatan Pakistan'lı kardeşlerimiz..


Sel felaketi pakistanı vurduğundan beri her gün haber bültenlerinde evimize uzanan yardım dileklerini,fotoğraflardan uzanan elleri görüyoruz..
kimi dağıtılmaya çalışılan bir somun ekmeğe uzanmış,kimi bir yudum suya..
burada sıcaktan şikayet eden hallerimizin karşısına üç hafta önce evsiz kalmış 4 milyon insanın gölgesi düşüyor..şimdi daha da çoklar eminim..


Allah'a çok şükür yardımsever bir ülkeyiz..ve yardım eden bir sürü ülke var..
aslında sorun bu değil..
ama bilmiyorum bir şeyler eksik..sanki kaybolan parçalar var..
herşey yerli yerinde değil gibi..
nasıl tarif edeceğimi de bilmiyorum..
bu haberlere bakarken, okurken içimden tarifi zor duygular savruluyor..
beni anlayanlar olduğuna eminim sevgili blog ,sende mi?
bir an önce bahsettiğim bu eksik parçaların yerlerini almasını umuyorum..nerde kaybettik, ne zaman bilmiyorum ama umudum var benim..
..
şimdi orda olmayı ne çok isterdim..


aç kalabilirim,susuz da.. yatacak yerim de olmayabilir..sanki orda olarak,onların yanında olarak" işte burdayız" demek gibi bu..
orda olup, 'burda hayat kaldığı yerden devam ediyor' der gibi başka bir kanala geçmekten öte..
Gazze'ye gönderilen yardım gemilerinde bulunan insanlar gibi tıpkı..
ve işte dediğim o eksik parçaları kapatacak..


Eminim herkes elinden geldiğince yardım elini uzattı bu güzel yüreği zengin kardeşlerimize..ve uzatmaya da devam etmeliyiz..daha çok hergün daha fazla ve fedakarca..


Bu mübarek ayda dualarımız her daim yanınızda..
İnşallah yardımlar da en kısa sürede ihtiyaç sahiplerine ulaşır.. 
açılan yaraları biraz da olsa kapatır..
biraz da olsa..
Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah..


***


bu yazıyı neden yazdım, bunun kime bir faydası var bilmiyorum..
az önce haber sayfalarını gezdim yine..
içimdekileri, en azından ifade edebildiklerimi karşıma almak istedim sanırım..


umarım yarın daha aydınlık bir gün olsun..
sevgiler..




Ek not: bu yazı dün yazıldı ve ben bugün gözyaşlarımı tutamadığım haberlere şahit oldum sevgili blog:)
Tokat'ın Reşadiye ilçesinde ortaokul son sınıfta okuyan 2 kardeşimiz paramız yok diye küphelerini çıkarıp vermişler ve bir ablamız da alyansını..
yardımlar büyümeye devam ediyor yürekleri kocaman kardeşlerimiz sayesinde..nasıl umut verici nasıl güzel..işte tam da buydu demek istediğim..:)
şimdi yarın herşeyin daha güzel olacak umudu yeşeriyor daha da güzel..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter