Pazar, Ocak 22

Hayal Bilgisi 6 | Alıntılarla...



8 yorum:

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Çok güzeldi Nisanım..
bloğuma koyabilirmiyim videoyu..
izin varmıdır...

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Tabii ki Lalem izin ne demek :) Çok mutlu olurum ;)

sevgiyle..

arkashx dedi ki...

tek bir şey dökülüyor dilimden yaptıklarınızı gördükçe..harikasınız..

kutlu melodi dedi ki...

Ne mutluluk içinde olmak bu derginin ;)Sadece bir edebiyat dergisinden ibaret olmadığını bilerek ;) Alıntılar çok güzel can.Satır satır okumuşsundur biliyorum :)Artık ben de bir kitabı bir solukta okuyamıyorum biliyor musun :)Renkli kalemlerim ,okuma notlarımı yazdığım defterim :)Ne güzel şeyler kazandık 'bir'likte ;)

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Çok teşekkür ederim nisanım..selam sevgi ve dualarımla...

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

arkashx; eyvallah sevgili dostum ;)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

çok şükür @kutlu melodi'm :)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Lalem ne demek ben teşekkür ederim, sevgiler... dua ile..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter