Pazartesi, Kasım 15

İş İLanı Deyip Geçmeyin (:





"-iyi derece ingilizce bilen, askerliğini yapmış,kararlı, ikna kabiliyeti olan, analitik düşünebilen,sosyal, insan ilişkilerinde başarılı,esprili, prezentbl, çalışkan, sorumluluk alan,ileriyi gören, öğrenmeye açık, vizyonu geniş, liderlik vasfı olan,... santral elemanı alınacaktır!
 başvurayım mı?

-başvur =))
 tam sana göre=)  
 yani tebrik ederim, bu enerjiyi nereden buluyorsun gece gece yine, Allah iyiliğini versin emi:)
"
arada bir meydana çıkan 'iş ilanlarına göz gezdirme günlerinden biri'ni yaşadığım şu günlerde yine bir meslektaşım ve dostum olan nili'yle  bir durum değerlendirmesine girdik gece gece:)
bunu hep yaparız . bu arada iş aradığım mı var : yoo :) 


ben onunla iş ilanlarına bakarım, o kendine göre bir tane bulur yerleşir, ben vazgeçerim:)
aradığım işi henüz bulamadım kendi alanımda. 
hiç birinin bir çekiciliği yok! (gerçekten benim bölümümle mi ilgili bunlar diye şaşıp duruyorum!)

sanıyordum ki ben, üniversiteyi bitirene kadar bilim ilerleyecek,hayvan barınakları açılacak(daha sağlıklı,öyle toplayıp zehirleyen türden değil!), araştırma laboratuvarları kurulacak, birkaç tane tübitak'ı olacak ülkenin,hatta ona rakipler çıkacak, her bir yana serpiştirilen internet cafeler gibi bilim araştırma ve geliştirme merkezleri açılacak, herkes bilgi çağına girecek,herkes "ben de bilmek istiyorum ben de ben dee!" diye akın akın bilim dergilerine saldıracak, uzaya roket falan gönderip duracağız, marsa ayak basacağız, kök hücrelerden yeni bir biz elde edilecek kıvama geleceğiz, ilaç sanayii çökecek yani ülkem kendini bilime adayıp ülkenin ilerlemesini on ikiden vuracak falan falan.. 

artık 4 yıllık fakülteyi kaç yılda bitirmeyi düşünüyordum sorusuna paralel gider sanırım bu beklentilerdeki ilginçlik:) 
anlaşıldığı üzre de ben bu işi fazla uzatmadım, ilerleyen bilim yavaş kaldı bekliyorum bakalım :p (daha doğrusu yaşadığımız ülkenin ilerlemesi için bilime başvurulmuyor, neye başvurulduğunu sormayın bilmiyorum!)

ve gelin görün ki o belgesellerde izlediğim hayata geçiş yapabilirim gibi hayalperest bir edayla atılan adımlar şimdi önüme abuk subuk ilanlar olarak geri döndü!
ben de dedim ki herhalde bizi bünyelerinde çalıştırmaya cesaret edip de ilan falan veren yok!
yoksa uuuvvv yani dünyayı keşfederiz! :)
(yaşadığım yeri yeni keşfetmiş bir canlı gibi kalakalmak oluyor bu biraz da..)

sonra da dedim bak bakalım herkes için aynı mı, başladım diğer ilanlara göz atmaya:)
göz attıkça mizah dergilerinin arasında dolanıyorum havası yaratan ilanlarla karşılaştım, sevdim onları:)
kime bakıldığı belli olmayan ilanlarla haşır neşirliğimiz işte bu tarihe dayanır efem.

bunun üzerine bugün 'recep ivedik 2' filminin 'tam yerine rast geldi manzara koydu' sahnesi ise tam üzerine denk düştü,dedim tam benlik!:))
(bu arada ilk izlediğimde hiç gülmediğim bu filme şu anda katılarak gülmemin sebebini bir ara kendime açıklamam gerek!)
efendim filmde recep bey iş bakıyor ya, izleyeniniz vardır kesin,arıyor telefonla, iş görüşmesine çağırılıyor; 
" orası bana uzak siz gelseniz yav" diyor:)
sizce de mantıklı değil mi, bence gayet mantıklı.
yani eleman arayan kendisi, biz mi gideceğiz ayaklarına!

beni keşfetmelerini bekleyen halim de başka türlü açıklanamazdı!(:

aslında yapmak istediğim o kadar çok şey var ki, her işte bezim var derler ya, aynen öyle. 
merakı bol bol kullanan bir insan olarak "köy öğretmeni olmak istiyorum" formuna geçmiştim yeniden hafta sonuna doğru:) eh tatile giren öğretmen arkadaşların payı büyük bu hissin içimde yeniden ayağa kalkmasına.

bu formda yeterince dolaşıp durduğum gibi ideal belirlediğim başka bir alan daha var ki henüz söylemem blog, ama çalışmalarım sürüyor bu hususta bil, vazgeçmedim vazgeçmem!
onu da yaparım onu da anlayacağın!(. lakin zaman gerek!(;
anneme bunlardan bahsettikçe kadıncağızı alıyor bir düşünce, soruyor: "bir ara evlenirsin de herhalde, inşallah yani" diyor(:
"valla şu aralar içimden gelmiyor, bakarız kısmet ":P diyip geçiştiriyorum(:
(içimden geleceğini de şu zamanda hiiiç sanmıyorum ya neyse..kısmet çok laf etmeye gerek yok.biz işimize bakalım.)

 kim evlense "yakında boşanırlar nasılsa" diyen teyzeler dolu etrafta ya bir de.
bu türlerin çoğalmasına sebep olan insan evlatları ve yaşadıkları hususuna girecektim vazgeçtim çıkamam şimdi.)
başka sefere.

ne diyordum sahi?
aslında başa dönmek istiyorum, yazdığım ilana.
bu biraz uyduruk kaydırık,derleme gibi görünse de malesef var böyle ilanlar sevgili blog!
bilemiyorum gülelim diye mi koyuyorlar gerçek mi bunlar ama, aradıkları özellikleri kendime ölçüp biçiyorum arada da:))


yani afedersiniz de siz hiç ,'benim kafa çalışmaz, selüloz yapıdayım, bildiğin ahşap!', ' insanlarla anlaşamam', 'kararlı mıyım bir türlü karar veremiyorum', 'analitik düşünemem', 'liderlik vasfım yok olduğum konumda kalayım ben', yok efendim 'ikna kabiliyetim vardır bak; bi çaktım mı göreyim ikna olmasın da!', 'çok sosyalimdir ama, herkes beni tanır!', 'ingilizcem de tarzancadan hallice', 'ileriyi göremem miyobum!', 'öğrendiklerim bana yeter kardeşim daha ne öğreneceğim' diyen insanlarla karşılaştınız mı!


bir de prezentbl var tabi! kimse pasaklıyım ben diye gezmiyordur sanırım!
askerliğini yapıp en az 5-6 yıl tecrübesi olan ve lisans mezunu, mümkünse yüksek lisans da yapmış vee halaaaa 25'ini geçmemiş süper zekalar aranıyor gibi ilanlar da vardır.kesin rastlamışsınızdır!
bu ilanı veren arkadaşlar sanıyorum sonuna 'yuh artık demeyin biz de tam olarak ne aradığımızı bilmiyoruz ' eklemeyi unutmuş olsalar gerek!


eğer aradıklarını bulurlarsa işte, derim ki "ahha! yeni bir tür keşfedilmiş!"


yaa işte böyle blog(: 
anlayacağın üzre iş ilanları sadece iş bulmak için değildir;)


ha bu arada kimse iş yok demesin, iş var kardeşim! 
siz ne istediğinizi bilin gerisini düşünmeyin;)


sevgiler ve şimdiden iyi bayramlaaaaar efendim!(:

Ebr-i Nisan14.10.2010
03:10

2 yorum:

arkashx dedi ki...

"saatlarını çabuk tüket ey ulu gece
kurban bayramıdır en derin bayram bence
...
saatlerini çabuk tüket ayını ve yıldızlarını yak ey gece
bizim kalbimizde kurbanlar kesilmeden önce"Sezai karakoç
bayramınızı en içten dileklerimle kutlar aileniz ve sevdikleirnizle birlikte sağlıklı huzurlu nice bayramlar geçirmenizi yüce mevladan niyaz ederim..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Teşekkür ediyorum..
Aynı şekilde ben de size aileniz ve tüm sevdiklerinizle beraber hayırlı, mutlu bir bayram diliyorum..nice bayramlara erişebilmek ümidiyle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter