Pazartesi, Aralık 26

İki Deli Bir Kitap!


         

 Okurken altını çizdiğimiz satırlardan bir çocuk doğdu bir gün: İki Deli Bir Kitap !

Cihat Albayrak'la okuma notlarımızı paylaştığımız bir köşe.. 

Henüz çok yeni ve arşiv yüklemesi sürecinde; kısa süre sonra haftalık güncellemelerle, gündemdeki kitaplar hakkında inceleme yazılarıyla, alıntılarla, ayraç tasarımlarıyla, biyografi çalışmalarıyla ve kitap haberleriyle daha da zenginleşecek;)

Kahvenizi alıp buyrun ;)

Misafirliğe bekleriz...

16 yorum:

eda dedi ki...

seve seve gelirim : yurtisinda biri olarak benim için kitap seçmek daha kolay olucak. tesekurler ! :)

kutlu melodi dedi ki...

İki deli bir kitap ! :) Bayıldım bayıldım.Her akşam ziyaret ediyorum iki fincan kahve yapıp ,sahi sen orta şekerli içiyordun diy mi kahveni ;)Çok güzel ,çok sevimli..Dünyadan bulananlara şifa gibi..Bana çok iyi geldi ;)Sıkı takipçisi olacağım bildiğin gibi
;)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Sevgili Eda şimdiden hoş geldin o zaman ;)
Henüz bebek bir site ama hızla büyüyecek ;)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Kuzum:) Bazen etrafı dağınık bırakıyoruz ama sen yabancı değilsin :)
Ne mutlu hep birlikteyiz desene (:

Bu arada yok ben kahvemi bol şekerli içiyorum aaa :) nasıl unutursun :)Bu akşam kahvemi alıp geliyorum ben de :)

kutlu melodi dedi ki...

Ama ki :/ Ben niye öyle hatırlıyorum 0.o Tamam bundan sonra şepşekerli yaparım kahveler ödeşiriz :D Bu arada ben geldim sen nerdesin ? ;)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:) Şepşekerli kahvem nerdeee :)

Dün geç geldim bulamadım seni :)

Unknown dedi ki...

Hemen uçuyorum :)
Resme bayıldım ayrıca:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:) Teşekkürler ;)

Hemmen bekliyoruz :)

Hoş geldiniz (;

NüHa dedi ki...

Merakla Takipte olucam Ebr-i Nisan :)
Hayırlı olsun Gayretin ve samimiyetin eksilmesin..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Amin, Teşekkür ederim Sevgili NüHa :)

Sevgiler.. ;)

Unknown dedi ki...

Okurum:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:) Her zaman bekleriz

kutlu melodi dedi ki...

Seni de okumak istiyoruz ki ama !!! Yaz yaz yaz.

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:) başladım azar azar :)yeniden..
sen deee yaz yaz yaz !

arkashx dedi ki...

çok hoş bir fikir bu..ne iyi yapmnışsınız..hemen uğrayacağım..çok ihtiyacım vardı böyle bir çalışmya..kenditembelliğimden yapamamıştım ama sizin sayenizde çokça faydalanacağım..ikiniz harikasınız..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Her zaman bekleriz, inşaallah daha da güzelleşecek ;)

Çok teşekkürler (:

Lakin insan okuduklarını tembelliğe ödünç verdiği gibi geri almalı da ;)
neden olmasın diğmi?
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter