Pazar, Mayıs 8

Ruhumun dili -MiM-

Saadetim tarafından iki kere mimlenmiştim lakin kalem bugünü göstermeden yazmak kısmet değilmiş(:
O vakit de aynıydı içimde anlamı şimdi de; en güzel anda, en güzel anlamlı..

MiM'imizin konusu, 'kendi ruh halinizi, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız. Seçim sizin, hangisini istiyorsanız.’



Bir şarkıyı mırıldanıyor dilim, aslında bir şarkı da değil hali anlatan pek çok şarkının sesinden geçiyorum... İlki Candan Erçetin'den geliyor, tüm sözlerini giyiniyorum...

özellikle de;
...
Korkmuyorum
Ruhumdaki fırtınada boğulmaktan

Karanlıkta yollarımı kaybetmekten

Biliyorum kurtarırsın beni sen

Işığım deniz fenerim
...
.


Sonra bir söz bulmak istiyorum en süslüsünden... Aklımın köşesine anonim kelimeler takılıyor...
Hani herkes aynı kelimeleri kullanırken O'nda özelleşen başka başka hisleri sinen üzerine...

O kelimeleri hâlimden satırlara işliyorum...

'Aşk' diyorum, Mutluluk' sonra.. 'Huzur'... ve 'Özlem'...
Başlayın hâli tasvire...

Ve mimliyoruuum,
aslında bu mim'i okuyan herkesi mim'liyorum evet!
ama illâ ki isim ver diyorsanız;

Kutlu Melodi'm
Kelebeğin Şansı
Hıkdeyicininpıkdeyicisi
Selinka
EminE
Kelebeğin Katbesi

Kolay gelsiin efendim.)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Aşk,diyorum ben de,sonra huzur ve mutluluk :)
Sevgilerimle...

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Teşekkür ederiiim sizin dilinizde de ayrı güzellikler eminim:)
Daim olsun inşallah.. (.

Sevgiler benden ;)

..Saadet ! dedi ki...

Teşekkür ederim ayşomm :))

arkashx dedi ki...

eyvallah..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

@Kuzum ben teşekkür ederim ;)
..

@ arkashx, eyvallah benden de..(.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter