Pazar, Mayıs 8

O Tabak Bitecek ! (:)


İzlemeyen kalmış mıdır bilmiyorum :)
Ama sen de izle 'Hayat Güzeldir' diyorum:)
Aynı kelimeleri kullanacak mısın bakalım, 'aaaa anneeeeem! aynı aynı' düşecek mi diline senin de:)))
Bence evet! (:)
Sizce?

Burdan da bir kez daha canım annem başta tüm Havva'ların anneler günü kutluyorum...
Öpüyorum ellerinden minnetle her birinin...
Allah eksikliklerini göstermesin inşallah diyorum...

Ve bu videoyu izlediğimiz gün, bunu bloglarımıza da anlatalım dediklerimizi ekliyorum sana sevgili Hayat Güzeldir (:
Olmayan bir radyonun var olmayan dj'yi sonunda diyecek ki, "Saçmalardan seçmeler dinlediniz... Hep mantıklı görünecek değil ya herkese tüm söylenenler, görünmeyende saklı kalmışlar dizilsin biraz da satır satır...
Kağıttan Gemiler kardeşin attı ilk adımı yanına yürüme sırası sende diyorum...
Sevgiyle kucaklıyorum (:)







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter