Pazartesi, Mayıs 9

Adını 'Hayat GüzeLdiR' Koydum (:) -mim-

Diğer MiM'ime kelimelerin hareket vakti gelmişti:)
Konusu pek sevildi :)
E kalem de 'yaz!' dedi... Ben de aldım harflerimi geldim sana sevgili blogum :)
Şimdiiii önce konuyu söylüyorum kulağına, beni dikkatlice dinle sonra da :)

Konumuz, 'Blog açma hikayenizi anlatınız.'

Nasıl güzel değil mi :)
Gerçi ben her gün 'her şey nasıl güzel' halindeyim doğru (: Çünkü öyle güzel... Her şey takdir edildiği haliyle öylesine bir güzel ki... Çok şükür gören göze... Körlük yeniden uğramasın bizlere inşallah...

Canım Hayat Güzeldir, hikayeni soruyor Saadetim, "sahi bildiğim bir hikayen var mıydı?" diyorum sana, bu mim'e gözüm değdiğinde sorduğum gibi yine...
Yoktu değil mi?
Senin bildiğin, benim bildiğim, bildiğimiz bir hikayen aslında yoktu... Biz daha sonra bildik... Daha sonra şükür ki bilebildik... Her şeyin bir nedeni olduğunu, varlığının bu denli bir güzellik ve lütuf olduğunu işte şimdi bildik biz!

'Cebimde kelimeler'im vardı benim önce, hayatımda geçtiklerim, sonra durup baktıklarım, şu kimi zaman koskaca, kimi zaman el kadar dünyada ayak izlerim kalsın istedim belki de... Neydi ki hissettiğim...
Sadece o sesin varlığına yürüdüğümü hatırlıyorum, lakin bunu da şu anda hatırlıyorum biliyor musun...

'Yaz!' sesini duymak da, 'Oku!' emrini bilmek gibiydi...
Okuyabildiğime binlerce kez şükrederken düşürdüm kelimelerimi...
Sesimi sözcüklere devirdim, yüzümü satırlara çevirdim, dantel yapmayı ne kadar beceremez bir insan olsam da harflerden oya yapmayı öğrendim...
'Nasıl güzel sıralanıyorlar' diye heyecanlandım önce... Çiçeklenen ağaçlara hayretler yetiştirdiğim gibi her baharda... Ve susuzluğunu su içerken anlamış biri gibi; öyle de susamışlığımı gördüm yazdıkça yazıya...
İçimde kocamaan bir hayat varmış dedim, içimden dökülenleri toplayıp saklayacak yerim oldun sen sevgili blogum...
Günlüklerim oldun, dünlüklerim... Heyecanlarımı, umutlarımı, hüznün çiçeklerini açtık birlikte...
Dilimin söylediklerini susuklarını bildin... Unutmam gerekenleri unutturdun ve cesaret rüzgarını salıverdin üzerime...

Adını Hayat Güzeldir koydum! (:)
Çünkü inandığım masallar gibiydi bu... Bir masalın hiç bitmeyecek güzel sonu gibi...
Hayatı masal tadında yazmak için ve yazdıkça yaşamak için kimi zaman da...
'Hayat her şeye rağmen güzel' cümlesinde ısrarla yürüdüğüm için!
Her şeyde bir hayır olduğunu bildiğim lakin sonradan bunu idrak edeceğimin farkında durduğum için...
Adın Hayat Güzeldir senin..
Kimseden ödünç değil, ne de kimseye ait...
Biliyorum sen bana bile ait değilsin seni ne kadar sahiplensem de...
İçimden geçenleri okuyorsun sadece, içimi okuyan halini seveyim! (:

Dön bak dünyaya diye seslendin ardından, saçlarına konan Pinhani'nin sesinden...
Mırıldanıverdin... 'Güneş açmış mı yağmur düşmüş mü; dön bak dünyayaa!' :)

Okudukların izdüşümü oldu bir kenara, bir yakasına şiirler düşürdün elinden... Sonra bir baktın sesine dokunan misafirlerin olmuş ve misafir oluvermişsin dost evlerine bağdaş kuran cümlelere...
Aynı kıyıda dalgaların çizdiği resimleri okumaya başlamak gibi... Kalabalıklaşıveren satır aralarını toplar gibi...
Sessizliğininin dilini öğrenen can'lar ve dilini öğrendiğin sessizliklerle uzun bir yolculuğa çıkar gibi...

Şimdi anlamın içimde tarif edemeyeceğim kadar çok...
Kaç tane cümle kursam, kaç kere tekrarlasam anlatamam...
O'ndan işte herşey O'ndan...
İnsan bunca güzelliği görüp nasıl hayran olmasın, nasıl şükretmesin durmadan...

Gerçekler de dün hayal değil miydi cümlesini duyduğumda en son ve içimde 'yeni' kelimesini keşfettiğimde başka bir halin içinden gördüm seni işte blogum...
İyi ki varsın dedim!
İyi ki!
Hayal'lerime daha bir sahip çıkıyorum şimdi...
Ve çoğalan seslerimle 'yaz!' dedikçe sarkıtıyorum sesimi...
Gözlerinden öperiim (:)

Bu güzel MiM'i tüm blogdaşlarıma gönderiyorum...

Lâ-illâ
üç nokta
tuğçe
cherryblossom
zeliha
meyranin gemisi
balbocukleri
kutlu melodi
kelebegin katibesi

Ve işte evet sen burda gözlerinin izi var sen de MiM'lendin!

Sevgiler.. (:

14 yorum:

... dedi ki...

Ben de mimlemiştim ama okunmadı demekki, görmediniz :). Can sağlığı olsun :). Selametle inşaAllah...

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Evet biraz geç farkettim ama yeni bir mim'imin olduğunu da farkettim:)
Teşekkür ediyorum tekrar;)
en kısa zamanda cevaplayacağım mim 1 i de;)

Sağlıcakla..

arkashx dedi ki...

çok güzel..çok sevimli..diri ferahlatıcı..iyi ki yazmışsın sevgili dost iyi ki adını da hayat güzeldir koymuşsun..ve iyi ki ben burdayım ve bu yazıyı okuyorum..yüreğinin sesi hep bizmle olsun..

..Saadet ! dedi ki...

Canım Nisanım :)Ayşooomm :)) Kelimelerinin dansını izlemek öyle güzel, öyle güzel ki. Büyü gibi, sihir gibi..
Hani alıp eline yumuşacık yastığı, yanağını götürür gibi. :)

Seviyoruz seni.

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

@ arkashx;
Güzel yorumun için çok teşekkür ederim dostum;)
İyi ki burdasın evet;)
Kıymetli kelamın hiç susmasın senin de inşallah..(.

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

@ Saadetim oy kuzum sağol sen emi, çok hem de!(: nasıl güzel cümleler bunlar:)
konunun güzelliğindeki dansa sebep sensin, ki pek çok güzelliğe sebep ellerin;)

İyi ki varsın iyi ki;)
Ben de seviyorum sizi çok bir :)

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

selam Ebri nisanım,geldim ve kayboldum gene bloğunda...
Bloğunun ismi de ,kaleme ses veren yüreğinin bereketi de çok özel...
her daim hayat güzeldir diyesin inş...
iyi ki yazmaya başlamışsın,ben de iyi ki rastlamışım sana ;hamd ile...
kalemine ,yüreğine nurr...selam ve dua ile..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Canımsın Beyaz Lalem! (: Hoş geldin sefalar getirdin ! Seni gördüğüme nasıl sevindim anlatamam :)
Özlemişim sesini soluğunu, paylaşımlarını çok:)
Amin dualarına... inşallah..
İyi ki rastladın iyi ki buldum seni ben de, şükür ki :)
Senin de güzel yüeğine nurr Beyaz Lalem(.
Benden de selam ve dua ile...

kutlu melodi dedi ki...

Hayat Güzeldir ,bu senin parolan değil mi ?Seni tanıdıkça anlıyor insan, bu sözün gerçekliğine ne kadar çok inandığını...Sözcüklerinin başka bir dili var senin , cümlelerin şifalı yüreğime.Tükettiğin her bir cümle yeni yeni manalara bürünüyor Hayat Güzeldir ile.Sesinden ,sessizliğinden,satır aralarından ve en önemlisi dillendiremediklerini de biliyorum ben, anlıyorum.(: Hayat Güzeldir kendini keşfetmen için vesileydi ömrüne.Ne güzel bir vesile.Şimdi daha mı cesursun ? Hı hı.

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Sağol dostum! keşifdaşım!

İnşallah inşallah şifalı olur her daim cümlelerim...
Biliorum anladığını çok iyi, anladığımdan biliyorum...
Ama sessizlik işte bazen... bazen en yalın dil değil mi...

Daha mı cesurum? evet...
Yeditepe İstanbul'dan bir replik düştü aklıma, "umudunu yitirme, farkında değil misin nasıl güçleniyoruz!" dediği ali'nin..
işte tam da böyle bi'şey şimdiki zamanın içinde sayıklanan...

kutlu melodi dedi ki...

Çok güzel! Çok ihtiyacım varmış bunu duymaya hele de kafamın bulanmaya çok müsait olduğu şu günlerde.Yine hep zamanlı zamansız sen hep orda ol.Sözcüklerin büyüsüne bir kez daha inandır beni.Dünyayı değiştirecek olan onlar biliyorum.Keşfe devam ;)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:) İnşallah be kuzum;)
ne mutlu bana...

aynen öyle;)devam

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir blog hikayesi bu..
Hatta okuduğum en güzel blog hikayesi:)
Ve bir köşesinde benim de bulunduğum,ve sanıyorum bundan şimdi haberdar olduğum :)
O zeliha'nın üzerine tıklayıp da,blogum açılınca nasıl mutlu bir şaşkınlık yaşadım anlatamam ki :)
Nice nice paylaşımlara can'ım..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Çok teşekkür ederiim :)
Ben de nasıl mutlu oldum bu güzel yorumu okuyunca anlatamam :)

Kısmette bugün görmek varmış demek ki ismini ;)

Hepimizin blogunun hikayesi ayrı güzeldir eminim..

Hayat Güzeldir'in hikayesini güzelleştirenlerden olduğun için çook teşekkür ederim sevgili Zeliha ;)

Nice paylaşımlar hepimize :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter