Salı, Mart 1

BLOGUMA DOKUNMA !!!!!


Yarın sabah kalktığınızda yahut birkaç saat sonra baktığınızda blogunuz yerinde olmayabilir arkadaşlar!
Digitürk maçlarının blogspot uzantılı bazı bloglardan yayınlanması dolayısıyla 'blogspot'a kapatma kararı gelmiş bulunuyor!

Bu blogların teespit edilip ayıklanması yerine kökten hepsini kapatmak gibi YİNE bir kolaycılığa kaçan zihniyeti KINIYORUM!
Emek kimisine bu kadar ucuz görünen bir şey!!

O kadar sinirliyim ki şu anda, hadi benim bir yıllık geçmişim var senelerin emeğini veren insanlar var burda inanılır şey değil!!
Susuyorum müsadenizle yoksa dilim pek hayırlı konuşmayacak!

Haberdar olun dostlar,blogunuzu ayarlar->dışa aktar'dan kaydetmeyi unutmayın!
tasarım sayfa öğeleri html'i düzenle tam şablonu indir'i de..

ve bir de ;



bu sayfada toplanıyor tüm bloggerlar bilginize demek istedim...

umarım yine görüşeceğiz..

13 yorum:

... dedi ki...

Yine engelleyebilecekler mi acaba? Blogcu vb. gibi bir çok site mevcut. bununla beraber, bedava ftp de sunan siteler var. Hepsini engellesinler o halde. Bu davaları açanlar da teknoloji özürlü insanlar. 100 tane digitürk yayını yapan varsa 100.000 kendi yazılarını yazan, paylaşım yapan insan var. Bu ne perhiz, ne lahana turşusu demek lazım bu duruma. Trajikomik...

Ayrıca bana dediğiniz gibi, siz de dışa aktarınız, bu güzel yazılar çook kıymetliler :).

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

merhaba.ebr-i nisanım,yeni adresini vermiyecekmisin,mevlaya emanetsiniz sen ve bloğun..:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

inanamıyorum şu anda açıldığına..
adres bu http://wwwhayatguzeldir.wordpress.com/

lakin kullanmayı düşünmüyorum!
bu saygısızlığın bir sonu olacağına inanıyorum sadece..
çok teşekkür ediyorum ayrıca sevgili Beyaz lalem ve Kalemin Secdesi..

inşallah yine görüşeceğiz.)

... dedi ki...

En son bir şeyler yazmışsın sanki, güncellemede gösteriyor ama blogda göstermiyor :).

Ben şu an her yere erişebiliyorum bloglara. Sana mail atmıştım, eğer okudu isen deneyebilirsin. Umarım işe yarar sende de, gülümse kocaman kocaman :).

Yazıyor dedi ki...

Bundan bir kaç sene evvel de blogspot böyle bir engele takıldı. yine girememiştik bloglarımıza, hatta ben kopyalayamamıştım. Sadece bir kaç gün sürdü sonra tekrar açıldı. O zaman blogcular imza kampanyasına benzer birşeyler yaptılar belki açılmasına en büyük etken o oldu bilemiyorum.

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

@Kalemin Secdesi; evet dün akşam bir post göndermiştim:)
kumanda paneline girebiliyordum lakin blog sayfasında kocaman bir mahkeme kararıyla kapatılmış yazısı çıkıyordu:)
açıldıktan sonra kaldırdım,deneme mahiyetindeydi zira.)

şimdi rahatlıkla hiçbir ayar değiştirmeden girebiliyorum çok ilginç ki,ama bilemiyorum ne zamana kadar devam eder..

ve mailini aldım cevapladım ordan da çok teşekkür ederim.)sağolasın umarım gerek kalmaz diyorum hiçbirimize.)

gülümsemeli:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

@ Sevgili Rana; bence bu da pek uzun sürmeyecek.)
hiç sanmıyorum lakin insanların sinirleriyle oynuyorlar o ayrı bir mevzuu:)
bir de şöyle bir durum var herkes DNS ayarı değiştirerek Vtunnel ktunnel gibi sitelerden bu engeli aşabiliyor öyle değil mi, yani maç yayını yapan bloglar da aynı şei kullanarak uygulamalarına devam edebilir pek tabii..
e o vakit bu yasak kimin için kuzum demek geliiyor insanın içinden,neyin önüne geçecek???!

saçma yani,varlığı sadece sıkıntı yaratacak bir nebze o kadar!

eminim ki en kısa sürede de bu saçmalık kalkacaktır..gerçi en büyük suçlu google burda onu cezalandırmalıyız o kadar ikaza kulak asmadığı bizi hiçe saydığı için..bakalım..
hayırlısı.. (.

NANİ dedi ki...

tüm beyanlar gerçek olsa keşki sevgili ebr-i nisan!

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

keşke evet sevgili nani..keşke.

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Nasılsın Ebr-i Nisanım...keyfin sağlığın yerindedir inş..
Beğendiğim bir kitabı ,ikinci üçüncü kez dönüp dönüp okumak gibi keyifli geliyor bloğunu okumak...rastgele açılan bir sayfadan devam ederek ,biliyorsun ki neresi olursa olsun seni enfes bir ziyafet bekliyor..yazdığın için teşekkür etmek istedim tekrar...Mevla en sevdiği kullarından eylesin seni..
selam sevgi ve dualarımla..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Çok şükür Lale'm sen de iyisin ya?
yorumlarının güzelliğine daldım nasıl güzel oldum anlatamam..

nasıl ama nasıl güzel bir yürektir ki bu gözüyle katrede derya görüyor..
gözlerimden süzülenlere sebepsin bilesin şimdi..ama güzellikten..onu da bilirsin..
çok mutlu ettin beni..
halin acizliğine deste deste gül dermişsin,varolsun,sağolsun güzel gören gözlerin..
Amin diyorum güzel dularına,hep birlikte olsun diliyorum..Rabbim ellerini çekmesin üzerimizden..
sevgiyle..ve dua ile..

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Hamdolsun Ebr-i nisanım ,iyiyim...
oy,oyy,bildim güzellik bildim,hissettim...hep mutluluktan süzülsün gözünden inciler ,hep mutlu ol inşaallah...
şifa niyetine hergün bir kaç yazını okuyorum,sevdiğim kitaplarında hemen bitmesini istemediğim gibi,..bloğunuda tadını çıkararak okuyorum,kalemine kuvvet..sen bir satır yaz ben satlerce konuşabilirim sanki..
her okuduğum yazına da yorum bırakasım var ,kalemine kuvvet..tutuyorum içimdeki yorum canavarını:)
bu sefer gözünden şebnemlerin süzülmesine sebep olmak istemiyorum..
gülümse olmazmı:)
görüşebilmek niyazıyla
Rahmana emanet olasın..
(mektup gibi yorum olmuş,dahada uzardı ama sana acıdım:)iyiki de acımışım değilmi bir de acımasaydım:)sevgiler..)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

aşk olsun! hiç olur mu hep bitmese diye okuyorum ben:)
bana acıma!:)içindeki canavarı da serbest bırak lütfen Lale'm:)bilsen nasıl mutlu oluyorum yansırken harflerim cümlelerim senden,sizden..
görmediklerime,göremediklerime değiyor ya bakışlarınız..mucize/m oluyor..
bırak da dökülsün şebnemler..nasıl bir şifası var yüzümü yıkayan damlaların bir bilsen..
sen gözünün değdiği her yere bırak sesini..ben de mahrum kalmayayım güzel sesinden;)
ve hep iyi olasın inşallah.)
Mevlama emanet olasın/ız..
sevgiyle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter