Çarşamba, Mart 30

Hayat ! sen çok güzelsin !



Hayat sen güzelsin! Ne güzelsin!
Pat diye girerim lafa ben :)
Seni küstürmüyorum seni üzmüyorum değil mi:) Sen hep varsın caanım blog :)
Sıdıka vardı hatırlar mısın; onun günlükleri nasılsa sen de öylesin :)

Bugün yine içimden geldiği gibi devireceğim cümleleri..
Bir, iki, üç.. Saymaya gerek yok :) Paat! paat! pat! (:

Güneşliğini sıyırdım penceremin.. Işıkları söndürdüm.. Sokağın ışıkları yüzünü değdirdi yerlere..
Ben turuncu battaniyemin üzerinde sana yazıyorum..
Sadece 'sana'..

Evlerden desen desen ışık taşıyor.. Evlerden hayat taşıyor.. Evlerden umut..
Bir güzellik hizasında Aşk'ın bakışı.. Ki aşk en güzel bakışıdır hayatın; bunu şimdi 'en güzel' biliyorum..

İyi ki' ler harcıyorum durmadan.. İyi ki' ler üretiyorum sonra..
Beklemek ne güzelmiş diyorum.. Izdırabında aşkın beklemek nasıl güzelmiş..
Beklediğine kavuşmak ardından.. 'Hiç gelmeyecekler'i silmek adından..
'O' diyen sesin varlığını duymak..Görmek.. Bilmek..  'O' !..

Ah min'el aşk!

Kaybettiğim bir hazineyi bulmuş gibi insan, eline balonlar tutuşturulmuş gibi çocuk şimdi ruhum..
Renklerin içinde alaz alaz, 'öz'ce bir dili öğreniyorum..
'Ben'siz kalıp 'sen' i giyiniyorum.. Bir bilsen nasıl telaşlanıyordum soyunurken kendimden.. Nasıl heyecanlı.. Nasıl çocuk..
Hiç görmediğim renkleri varmış dünyanın.. Dünyada cennet bu olmalı diyorum!

'Neden'lerine bakmadan geçmeliydim yürüdüğüm yolları..
Her neden 'sen'dendir diyebilmeliydim..
Diyemedim zaman zaman, ama sen bana nasıl bir güzellik bahşettin..!
Şükrümü hangi uzaklığa ulasam yetişemez sesim biliyorum.. Duam yetmez.. Ama bitmez dilimde şükranım..
Dilimde zikrini yer etmiş bir mâbet var artık..

Bana bunları yazdırana binlerce kez şükrolsun..Aşk'ı kalbime koyana.. Onu bana aratana, buldurana ardından!..

İçimden, elimden, yüzümden, gözümden mutluluk taşıyor..
Taşıyorum her hâlimden..
Dışarda nasıl güler yüzlü bir bahar var..
Kötü olan hiç bir şeye değmiyor yüreğim şimdi..
Herşeyin bir anlamı olmalıydı tabii diye yaşıyorum..
Her şeyin bir anlamı var..

Aşk hangi kalbin içinde bulunursa yaşayanın payına tarifi imkansız sözcükler bırakıyor.. Dilime yetişenlerden bir demet yapıyorum.. Ama bir bilsen sustuklarım neleri taşıyor..

Bugün, diyorum Sıdıka'nın günlüğüne de yazdığı gibi 'kötü olan herşeyi kendisiyle başbaşa bırakıyorum.. Çünkü dışarda bahar var- içimde bahar- .. ve yarın yine olacak'.. (:


saat: 02:00
-Ebr-i Nisan-

10 yorum:

kutlu melodi dedi ki...

Aşk yeniden :)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Aslında Aşk ilk defa keşifdaşım:)

ilk defa..

..Saadet ! dedi ki...

.s .d :))) oy ayşom aşık mı olmuş :) yanaklarını mı kızartırmış, yüzünü mü güldürürmüş:) içini mi döktürür müş oy :) eksik olmasın.eksik olursa faiziyle ödesin işşallah :))

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Amanın bu smile'ler, bizimkiler değil mi:)))
oy canımsın sağol Saadetim.) aslında aşık olmak mı, aşkı bulmak mı yoksa her ikisi de mi..?
tabiri tanımsız..
'huzur'la açılan kapı görme yetimi kalabalıklaştırıyor gitgide ve ben içimden aşk deyip sustukça kalemden aşk bakışı düşüyor kağıda hepsi bu..

Aşk olsun size de emi(:

Ebru dedi ki...

İyi ki2ler çoğaldıkça yaş büyüyor galiba. Eskiden Keşke denilenlere bakış açımız değişiyor.
Ve beklemek gelmeyeceğini bilsek bile güzel. Belki ben giderim diyebilmekle...

Çok güzeldi sımsıcaktı yazın.

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Şimdi bütün 'keşke'ler 'iyi ki' (:
İyi ki yaşamışımlara uzanıyor tüm cümleler..
'Hiçbir şey boşa değilmiş meğer'lere kavuşturuyor..
O'na yol almak ne güzel..'en güzel beklemek' ve 'en güzel özlemek' buymuş meğer..

Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için sevgili Nehir İda;)
Hoşgeldiniz..

Adsız dedi ki...

Bunlar bunlar ne güzel satırlar böyle...
İnsan daha önce söyleri dimi şu adresi, çok kızdım sana..

Aşkın halini ne güzel tasvir etmişsin canım, ne güzeldi okumak.

Aynı duygulara ortak şimdi kalbim, sevmene ortak.

Ben pek beceremem güzel cümleler kurmayı ama sen beni anlarsın:-)

yazamadıklarımı okudum senden..
Yüreğine sağlk dostum..
Seviyorum ki seni:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Canım benim çok çok teşekkür ediyorum ah burda olan varlığın! ne mutlu etti beni:)

Kızma banaaa zaten blokum bir açılıyor bir kapanıyor onda biraz da geç oldu kem küm:P

Canımsın iyi varsın aşk'la kalalım hep.. sen de çok seviliyorsun, sen de bunu unutma:)

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

"Aşk olsun!!"

"Aşkınız cemal olsun Efendim!!"..

Gene mest oldum gözlerimin buluştuğu satırlarla..
kaleminden ayırmasın mevla seni..
hep gülsün gözlerin,gönlün...
Muhabbetle...

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Allah razı olsun Lalem...
Kelamın gönle şifa...

Yüzümüz de yüreimiz de birlikte gülsün inşaallah.. yoksa eksik mutluluklar..

Aşk'la kalsın kalplerimiz...
Muhabbetle, selam olsun;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter