Pazar, Ocak 23

'Bakar Kör' (:


Merhabaa sevgili 'Hayat GüzeLdiR' (:
Uzunca bir süredir görüşemiyoruz öyle değil mi..
daha doğrusu görüşüyoruz tabii ama hep içinde kalıyor birşeyler gün yüzüne çıkan yok, biliyorsun;)
bir de seninle konuşmadığım zamanlar var tabi..evet..
çokça okuduğum..blogları..kitapları..yazıları..
okumak güzel..lakin okudukça birşeyler de söylemek gerek, yoksa insan bir kenara çekiveriyor kendini..
bunlardan sonra, ben birşeyler yazmasam da olur diyor..
öyle güzel ki yazılanlar..

velakin bunun da ötesinde karışık bir ruh halinde dolaşıp durduğum için başladığım hiç bir paragraf diğeriyle kardeş olamıyor(du)..melankolianım'la fazla sık takılır olmuştuk,sabah kalkıyorum pat geliyor.uyumaya gidiyorum "kalk, ne uyuması konuşalım" diyor..hemen hemen her gün..
onunla konuşmaktan sana söyleyeceklerimi unuttum..kızma..(.
ve baktığım pencereden gördüklerim devamlılığını kaybetti yazarken zaman zaman..
görüntü birden kesiliverdi..
öylece asılı kalıp ait olamadılar sana burdan bir dosta da söylediğim gibi..

neyse artık görebiliyorum sanırım (gerçi o da şüpheli!) :))

bugün sana bir rezilliğimden bahsetmeye geldim..daha evvel de bahsettiklerim vardır bunun da onlardan aşağı kalır tarafı yok!
tam komedi hala gülüyorum:))

şimdi blogcuğum bugün kardeşime birşeyler bakmaya çarşıya çıktık..
(sana daha önce söylemiştim ya kadınlar daha çok dolaşır,irdeler,bir türlü karar veremez diye.
yalann!! bu tabuyu yıkmış bulunuyoruz!:))
zira bugün alacağımız şey için kaç saat dolaştık bilmiyorum..ama öyle böyle dolaşmamışız belim fena ağrıyor!
ardından elimiz kolumuz boş dönerken! diyanet kitapevine dalıverdik.(nee! yorulmuş muydum? kim söyledi bunu aaa!:) )
kitaplara bakıyoruz..yorgunluk falan kalmadı..deli gibi gözlerimi bütün raflarda gezdiriyorum..
elime alıp inceliyorum..
yok yok!
kardeşim gelip gidip takılıyor elimdeki kitaplara..
neyse araştırmaya devam ederken bir baktım bizim ufaklık elinde bir kitap inceliyor, takılma sırası bende arkadan yanaşıp bir hışım çektim elinden kitabı..
baktım Canan Tan, ki öyle duygusal içerikli romanlar falan pek okumaz.
"hayırdır bunu mu alacaksın yoksa?" diyerek güldüm..bir taraftan da kitabı inceliyorum..
"evet ne oldu ki" dedi..
"kafana taş mı düştü senin yaa ilginçsin valla" dedim..
"efendim?" dedi ama sesi bir tuhaf..ben kitabın arka kapağını okumaktayım.
" bende Piraye'si varya bak o güzeldi,okuyacaksan onu okusana"dedim.
"hmm yani alma mı diyorsunuz, iyi ama bana kitabı nasıl vereceksiniz ki? " diye sordu gülümseyen bir ses(!)
o anda  kafamı kaldırmamla başımdan aşağı kaynar sular döküldü!
Amaan Allah'ım bu kim ya!!
(sen kimsin kardeşim!! sen benim kardeşim değilsin!! aaa utanmıyor musun be karşıma geçip kardeş taklidi yapmaya, hiç de çaktırmıyor ayıp ayıp cık cık cık..! götürün şu densizi!!! hemaannn!!) demedim tabi..:))

ama bu kadar olur; arkadan aynı kafa böyle bonus, montun rengi aynı. ses değişik gelmişti ama o anda idrak edemedim ki,tuhaf ötesi! o kadar eminim ki yüzüne bile bakmadım!
kem küm ediyorum.." şey ben, kardeşim değilsiniz ki siz..ama aynı yani..yani ben kardeşim sandım afedersiniz, kusura bakmayın gerçekten.." türü cümleler kuruyorum çoğunu da şu anda hatırlamıyorum o ayrı!
çocuk güldü "önemli değil estağfrullah, olur öyle " dedi geniş bir tebessümle..
(bak görüyo musun efendi bir insan çıktı..düşünsene blog abuk subuk bir insana bunu yaptığımı!
demez miydi "aaaa salağaa bakın beni kardeşi sandııı, haydi hep beraber gülelim! hahahaha!!!" falan..
var çünkü böyleleri..! Aman aman rezillik..!)
sonra "tavsiye etmiyorsunuz sanıyorum bu kitabı" dedi.
"yok" dedim, "okumadığım bir kitabı bu(kitap 'en son yürekler ölür') ama kardeşim pek okumaz bu tarz romanları ondan öyle söyledim."
neyse sonra teşekkür etti,ben tekrar kusura bakmayın dedim..hızla uzaklaştım!
...
tahayyül edin; biri geliyor arkasını okumakta olduğunuz kitabı yırtarcasına elinizden çekiyor, "hayırdır kafana taş mı düştü" falan diyor, sizde kamera şakası mı diye etrafa bakıyorsunuz!..

beni de aldı bir gülme; beynimde uçuşan olabilirliklerden!
" kardeşim nerde ya " diye aranıp duruyorum.
sonunda bulup "ayrılmasana dizimin dibinden rezil olduk!! gidince ilk iş o saçları kesicem! karışıyorsun yahu!!!" diye çıkıştım.
önce o da ne demek istediğimi anlamasa da anlatınca yol boyu resmen katıla katıla güldük..hala gelip gidip taklıyor..!(:

kör olduğumu bilirdim de bu kadarına pes doğrusu!
yolda yürürken insanlara baktığı halde göremeyen bir insan olduğum tasdiklenmiş durumda zati ayrı bir tarafta..
bugün de üstüne şerbet döktüm!
çocukluğumda oyuncaklara bakarken dünyayı unutur, annem diye gider başkalarının elini tutardım bakmadan! ama çocuktum!
şimdi oyuncaklarım kitaplar! verin elime bir adet kitap evi soyun ruhum duymaz!

dikkatsiz miyim, hipnoz mu oluyorum sevdiğim şeyleri görünce anlamadım!:)
ama aynı şeyi tekrarlamak ister miyim bilmem!
aslında bunu bir de bilerek yapmalı ya:))
hatta üzerine de 'demedim tabiki:))' dediğim kısmı söylemeli!(:
diğmi harika!!
gördüğünüz üzre hiç de uslanmam!

sevgiler dostlar..
ve şimdiden hayırlı sabahlar;)


-Ebr-i Nisan-

12 yorum:

kutlu melodi dedi ki...

Uslanma hiç hep deli kal !
Özledik yahu.
Süpersonik bir enerji duydum okurken :))
Sen adamın elindeki kitabı kapmışsın elinden ,
ben bizzat adamın kendisini çekiştiriyorum hadi gelseneee gelsene diye o da ısrarla gelmiycem diyor :d
Uf sıkılıyorum.
Dönüyorum ki yabancısı oluduğum bir suret :d
Olsun o da güzeldi tanışmış olduk o bahaneyle :p

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

vuuuuu:))) naptın sen kuzum:)):P
o da harikaymış yalnız=))
aman aman bilinçaltıma sokma böyle şeyler kuzum bakarsın onu da yaparım:))
o da sorun değil de nasıl bir insana rastlayacağımız meçhul:)):P
Allah muhafaza:))

evvet süpersonik enerji, şu sıralar kalabalıklaştık yine müthiş bir enerji sinerji var:))maşallah:))

bir de sen gelsen tam süper olacak:))

kutlu melodi dedi ki...

Farkındayım.
Hemen değişiverdi ruh halin.
Ne mutlu.
Kardeşine sevgilerimi sunuyorum :P
Kısmetse bende geliyorum !!!
Demeyi ne çok isterdim yarın öbür gün.
Uzun vadeli planlardan darlandım yahu. :))

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:))
ileticem:)lakin sadece o da değil amcamın oğlu da askerden döndü süper oldu, sonra gebzeden de gelecek var:)
seviyorum kalabalığı yahu:))
sen de geleceksin,öbür gün olmaz da öbür mevsim olar;) :P
kısa vadeye çekeriz kuzum merak etme;)az kaldı hem;)

kutlu melodi dedi ki...

Kalabalık güzeldir, kuru kalabalık değilse :P
Gebzedekiler üç kişi gelecekler değil mi :))
Sabır ile bekliyorum o günleri...
Senin de dediğin gibi şimdiden geleceği özlüyorum.
Yanında olmak istiyorum çok feci :p
Yeterince sulandırdım bloğunu ben efendi efendi gideyim iyisimi :D

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

kuru kalabalık değil evet can ciğer:)
ve eveeet 3 kişi gelecekler:))lakin biz birini göörmeyeceğiz henüz:P inşallah hayırlısıyla o günleri de görürüz ama..inşallah..

özle geleceği sevgili kardeşim:) süper olar lakin ben dee o vakit burda olurum umarım yahu:))
-aşkolsun ne sulandırması burası senin de mekanın;)-

kutlu melodi dedi ki...

Yok yok ben onu da düşündüm.
Oraya gelsem de geldiğimde seni bulamasamda ben birden çok çözüm üretebilirim hatta şu an kafamda dolanıyorlar :P
Şu çizgiyi bir geçelim gerisi kolay.
İnşallahhhh :))

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:)))o zaman sorun yok:)
haydi inşallah;)

arkashx dedi ki...

bu çok eğlenceli,yazı bitene kadar güldüğüm gülümsediğim yazı ile yeniden aramıza döndüğün için çok mutluyum...bi daha ki sefere melankolian ile konuşurken bunları hayat gzüeldir not alsın emi..mahrum kalmayalım bizlerde..tekrar hoşgeldin..bi daha gitmek yok ama:((

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

hoşbulduk.)
teşekkür ediyorum.
yok onun notları buraya fazla uyum sağlayamaz sanırım:)yabancılık hissedebilir..
ve en güzeli durulup dönmek.

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

merhaba ,ruh ikizimi buldum sanırsam :)..alışveriş filan hikaye bir kitapçıda kaybediyorum kendimi,birde kitap fuarında ,gerçi bunu birkere yaşadım,çünkü bir kere kitap fuarına gitmek nasip oldu,bıraksalardı orda kalırdım:)
bana da ver kitabı ,dünya yansa haberim olmaz,inanmıyorlar,gerçekten duymuyormusun seslenince ,evet duymuyorum,kitap bitmeden yeryüzüne dönüş yapamıyorum.beni anladığınızı hissediyorum :)
selam ve dua ile..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Hoşgeldiniz, iyi ki geldiniz diyorum nasıl mutlu oldum bu güzel yorumu okuyunca:))

Kesinlikle anlıyorum kesinlikle;))
Evet alışveriş falan hikaye ve bir kitapçı,bir kitap fuarı,bir kitap..kaybolacak en güzel yerlerden diğmi:)
insan dünya üzerinde başka nerde kaybolmak ister ki:)
kendimi de duydum kelamınızda:)
çok teşekkür ederim;)
Tekrar hoş buyurdunuz;)
selam ve dua ile..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter