Çarşamba, Aralık 1

'MiM' geLmiş (; ki


Blog aleminindeki MiM geleneğini bilmeyen yoktur sanırım:)


Sevgili Ruz-i Ceza kıymet verip beni de bu geleneğe dahil etmiş.)

Çok teşekkür ediyorum kendisine.
Elimden geldiğince cevap vermeye gayret edeceğim aklıma ilk gelenler dahilinde efendim;)

1. En sevdiğiniz kelime?

'İyi ki' ve 'çok şükür', sanıyorum..ilk aklıma gelenler..'En' diye ayırmakta zorlanıyorum esasen..
'iyi ki' hayatta kaçırmadıklarımı temsil ediyor biraz..
ve 'çok şükür', ne kadar fazla söylense de hep eksik kaldığını bildiğim..

2. Nefret ettiğiniz kelime?

'Lanet olsun', hayatta duymak istemediğim kelimelerin ve kelime gruplarının başında gelir..
Nefret ederim..Bunu hiç çekinmeden defalarca kullanan insanlara hayret ediyorum, içim büyük bir dehşet ve korkuyla doluyor, yanlarında bulumak beni fazlasıyla huzursuz ediyor..
Kötü bir alışkanlık gibi ağızlarına pelesenk eden insanlara anlatmaya çalışıyorum ne denli kötü bir kelime olduğunu, başarılı olmuş olmayı umuyorum inşallah..

3. Ne sizi heyecanlandırır?

Yeni ve güzel olan herşey heyecanlandırır beni:)
Yeni bir yol, yeni bir karar, yeni bir yaş, yeni bir şehir,ülke, kıta..
Yeni bir mevsim mesela, en çok da bahar..
Uyandığımda havanın blutsuz, güneşli ve sıcacık olması, dışardan gelen kuş  ve çocuk sesleri..
Bazen herşeyin yolunda olduğunu gösteren her türlü ses, farkındalık hissi tatlı bir heyecanla kıpırdatır içimi..
Daha da çok vardır, biraz heyecanlı bir bünyeyim:)


4. Heyecanınızı ne öldürür?

Heyecan duyduklarıma karşılık etrafımdaki insanların umursamaz ve bezgin halleri..
Güzel olanları görememelerindeki körlükleri..(tabii bir kısmının.)

5. En sevdiğiniz ses nedir?

Güneşli bir sabahı karşılayan kuş cıvıltıları; bayılırım:)
Sonra ney sesi duyduğum ve hep duymak istediğim en güzel seslerden..
Klasik gitar ve keman sesini de çok severim.
Bir de gecenin içinde kaybolan trt radyosunun 'geceden sabaha' programının arka fon sesi ve program sunucusunun tok,dinlendiren ve hep dozunda olan hüzünlü sesi..


6. Nefret ettiğiniz ses nedir?

Yoğun trafikte taşıtların korna, fren, bozuk olan eksoz borusunun sesi büyük ve çoğu zaman tahammül edilemez bir gürültüdür benim için.
Bir de sürekli  bağırarak asabi bir şekilde konuştuğunu sanan insan seslerinden hiç hazetmem.


7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

Bankacı olmayı istemezdim hiç.Para işleriyle uğraşmayı hiç sevmediğim için olsa gerek..


8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?

Immm...6. hissimin kuvvetli olmasını isteyebilirdim belki..

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?...

Kim olurdum? Kim olmak isterdim diye değerlendirirsem yine kendim olmak isterdim..
Her insanın bu dünyaya gelişinde bir amaç vardır ve ben de benimkini bulup gerçekleştirmek, bunu görmek istiyorum inşallah..

10. Nerede yaşamak isterdiniz?

Ege'de küçük, sakin bir sahil kasabasında yaşamayı çok isterim.)

11. En önemli kusurunuz nedir?

Sanırım sabırsız bünyem..eskiye nazaran sabırsızlığımı her ne kadar terbiye etmiş olsam da arada canımı yakmaya yetiyor..

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

Keyif veren bir kötü huyum olduğunu düşünmüyorum; hiç bir kötü huyumdan keyif alabileceğimi düşünmüyorum desem daha doğru olur ;)


13. Kahramanınız kim?

Kahramanım.. çocukluğumdan bu yana ve ilelebet hep babam!
Herşeyi hemen hallediveren büyük ellerin sahibi..ömür boyu minnet duyduğum ve beni düşmeyeyim diye hep destekleyen..
ben burdayım sen korkma diyen..güvenin merkezi..

14. En çok kullandığınız küfür?

Kullandığımı söylesem yalan olur sanırım hele de en çok..
belki aptal sözcüğü o da arada bir..

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?

Dalgalı bir deniz gibi bir türlü durulmayan..
ya da belki o denizde fırtınaya tutulmuş bir gemi..

biraz kırgın, şu sıralar çokça hırçın,bir gülen bir ağlayan nerde duracağını bilemeyen bir hal asılı üzerimde..


16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

hayat herşeyiyle güzel! ve 'Her gün güneş doğar; yeter ki açık olsun perdeler!'


17. Mutluluk rüyanız nedir?

Mutluluk rüyam..aslında bu biraz planlayıcı programlayıcı bir soru gibi..ve hayat sürprizlerle dolu..
Hayatın getirklerini güzel karşılayabilmek ilk önce..
Mesleğimde ilerleyip öğrendiklerimin hakkını verebilmek dünyaya, insanlara, borcumu ödeyebilmek biraz, biraz sevdiğim işi yapıp mutlu etmek kendimi, güzel bir imza atabilmek, hayırlı..
ve tabiki bunların dahilinde sağlıklı, huzurlu, inançlı geniş bir aile, büyük mutlu bir yuva..


18. Sizce mutsuzluğun tanımı?

yetinebilmekten uzak olmak..


19. Nasıl ölmek isterdiniz?

İmanlı ve gereği yerine getirilmiş bir hayatı yaşamış olmanın huzruyla, korkmadan, O'na koşarak..inşallah..


20. Öldüğünüzde cennete giderseniz ALLAH 'ın size ne söylemesini istersiniz?

'Ben senden razıyım kulum.' demesini isterdim ben de..



İlk aklıma gelenler dahilinde elimden geldğince cevaplamaya çalıştım.
diyorum ve sevgiler.)

7 yorum:

mesude dedi ki...

Hiç şaşırtıcı bir sonuç çıkmamış ortaya...
:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

bildiğin ve bildiğim yerlerdendi sorular ondan;)

arkashx dedi ki...

cevaplarınız o kadar tanıdık ki tıpkı bundan önce yazdıklarınız gibi...tahminler yaptım cevpalarınzı okumadan önce ve çoğunlukla yanılmadım..çok kıymetlisiniz gerçekten..dünyanız ise çk renkli ve bakış açınız çok gzüel..allah sizse sağlıklı ha-yrılı mutlu uzun ömürler versin..sağlıcaklakalın..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Çook çok sağolun çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için gerçekten..

Amin Allah cümlemize sağlıklı, hayırlı, mutlu uzun ömürler versin inşallah..

aslında bu soruların birçoğunun cevabı yazılanların içinde serpilmiş bir halde bulunuyordu..
ve siz de iyi kötü kaleme alınmış her yazılarıma kıymet verip okuduğunuz ve yorumladığınız için beni de neredeyse tanıyor sayılırsınız.)
eksikleri bir tarafa hep güzel tarafını görerek hem de..

eksik olmayın, tekrar teşekkür ediyorum..

dünyaya aynı frekanstan bakabilen insanlarla karşılaşmak dünyanın köşe başlarında çok güzel..

mesude dedi ki...

Sayın Ünsal , yeterince tembellik ettiniz kelimelerinizin sıcaklığına ihtiyacı olan arkadaşlarınız var unutmayınız. :P

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
sayfanız öyle güzel öyle cici ki..
bayıldım roman tadındaki paylaşımlarınıza...
seve seve izleyicisi oldum bu güzel sayfanın:)
bende sizi bekliyorum sayfama...
kucak dolusu sevgilerimle..
:)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

:) Hoş geldiniiiz :)

Çok teşekkür ederim :) mutlu ettiniz beni ;)

Hemen iadeyi ziyarette bulundum emin olun, paylaşımlarınız harika :) Her birini deneme isteğine tutuldum :)

Takipte olacağım kesinlikle :)

bol bol sevgilerimle.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter