Salı, Temmuz 6


Yetiştirdiğin gibi insanlar olamadık anne.
"Ayıptır yapma yavrum" dediğin her şeyi yaptık...
Sokakta çamurladığımız ellerimize benzemiyor yüreğimizin karalığı.
Sana gelirken çamurlu ruhumuzu, paspasa silip giriyoruz.
Tünelin ucundaki ışık gibi, hep oradasın,
ne zaman ışığa ihtiyacımız olsa içimizde yanıyorsun.
Sen nasıl yapıyorsun anne ?
İçimizi hep sevgiyle doldurmayı nasıl beceriyorsun ?
Acımasız, vahşi , burnu büyük hayatlarımızı nasıl dizinin dibinde yere sürtüyorsun ?
Sen nasıl sarılıyorsun anne ?
Nerden buldun bunca sevgiyi ?
Bu nasıl, sınırsız, sonsuz, dokunduğunda çarpan sevgidir anne.
Anne kelimelerim yok oluyor gözlerindeki ışıktan,
gözlerin beni görünce nasıl parlıyor anne ?
Biliyorum dünyada yazılmış hiçbir kelime seni tarif edemez,
adadığın ömrün farkında olmayan tüm evlatlar adına ellerinden öpüyorum..**

-----

bu güzel şiiri dizelere getireni keşfedemedim henüz..
bir akşam telefonumun ekranına gelivermesiyle ve içimi inceden sızlatmasıyla buraya taşımaya karar vermem bir oldu..

hani tarifi zor duyguların eşiğini geçmek güç gelir de tökezleyiverir insan..
o durumlarda benim sarıldığım ya bir kitabın kapı ardı ya bir şarkının tınısı olur..
 tıpkı bu şiirde olduğu gibi..

3 yorum:

mine dedi ki...

duygularıma tercüman oldu bu şiir anneme şaşırıyorum bu aralar nasıl yapabildiğine bazı şeyleri, nasıl koşulsuz sevebildiğine, nasıl idare edebildiğine onca insanı ve olayı
onu çok seviyorum, hep sağlıklı olsun, hep yanımızda olsun istiyorum

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

değil mi;) aynen ben de öyle dediğiniz gibi..yaşamadan anlaşılmayacak bir duygu sanırım bu..
sanki sadece anne'lere özgü..sanıyorum öyle de..

Allah eksikliklerini göstermesin inşallah..

Adsız dedi ki...

amin..ne güzel bir şiir bu böyle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter