Cuma, Temmuz 23

DostLaR ! Ruhun C VitaminLeRi..! :)

Dostlar ruhun C vitaminleri ! :)
 ayrıca sakinleştirici etki  göstermekte de dualardan sonra üstlerine yoktur:)
öyle ki evin içinde haber izleyip,durmadan artan gerliminizi börtü böcekten,buzdolabından evde işe yaramayan kumaş parçalarından ve temizlik malzemelerinden çıkarmaya çabalarken birden karşınıza çıkıp ortalığa dağılmış olan sinir tellerinizi toparlayıveriyorlar..  

aynen dün akşama doğru olduğu gibi..:)
sabah karıştırdığım haber siteleri yine kafamı karıştırdıktan sonra beynimde toplanan  kanı vücudumun diğer organlarına da dağıtmak için 'ya sabur' çekerek odamın camını açıp elime aldığım kitabın içine dalmaya çabayıp durdum..
işe yaramadı..baktım yemek saatine birşey kalmamış, bilgisayarın ekranını kaldırdım ,her zaman olduğu gibi yine karşıma ilk olarak msn sayfası çıktı hadi dedim bu sefer oturum açayım hatırın kalmasın!.
açmamla karşıma 10 yıllık dostumun çıkması bir oldu:) ki msn'de karşılaşma ihtimalimiz yıldan yıla:)
görüşmemiz bu ihtimalden daha evvel gerçekleşiyor çok şükür araya yolar dahil olsa da:)

neyse bir de burda olduğunu öğrendim yüzümdeki gülümseme daha geniş bir alana yayıldı:))
-kendisi Bursa'da hemşiredir:)-
..
ve bugün, içinde bulunduğum ev hali modundan kurtulmuş,2 gündür sıcaktan boyun kavrulmasına karşı tepemde topladığım saçlarıma özgürlüklerini vermiş ruhu cıvıldar halde sıcak ama güzel havayla yola çıktım:)
karşılaştığımızda bu sıcakta bu kadar sarıldığımızı gören insanlar "yıllardır görmediği kardeşine bugün kavuştu" nazarıyla baksa da özlem başka birşey azizim! :P

sonrasında yürür adım sohbete daldık.
 havanın ne kadar sıcak olduğuna ve "aslında bir yere otursak iyi olacak fikrine"
kaynama noktasına ulaşmadan önce vardık:))
lakin bir yer bulup oturana kadar %70'i su olan vücudumuzdan çok şey kaybettik:)

"aa eda sen bolera arıyordun bak buraya bakalım" dedim- ilk engel:P-

ben ne zaman bir arkadaşım adına bir şey bakmaya girsem elimde poşetle çıkan yine ben olurum nasıl iş hala çözemedim doğrusu..:P
tabi ki eda aradığını bulamadı ama ben aramadığım ne varsa buldum..!hayretim yaniih..!

3.90 na indi badiler sesi duymuştum en son..
birde mor ve mavi renk üzerine kaydedilen hastalığımın seyrinde artma gözlendiği için elimde 2 adet üstle çıktım..
güzeller ama canım:P hem kardayım da:))
üzerlerine fikirlerimi deneme konusunda da iyi birer denekler:))

bunları ucuza getirdik dedim, paramın 2/5'iyle de kitaplara bakmayı aklıma koydum..:)
-istikamet üzerindeki 2.engel:P-

bundan henüz haberi olmayan edam serin ve havadar olarak karar kıldığımız hıfzı veldet çay bahçesi'ne doğru emin adımlarla ilerliyordu..
ta ki sahafımın önünden geçene dek:)
içeri ne zaman daldım bilmiyorum ama mavi ve mor bile benim gözlerimi bu kadar döndüremez sanırım:)
'Bir gün bundan daha da büyük bir sahafım olacak' hayaline daldım bir ara..

zaten 2'cik hayalim var: minik şirin sıcak ve pastel renklerle orjinal aksesuarlarla bezenmiş bir cafe 
ve bir sahaf diyordum bir ara artık ikisi bir arada diye düşünüyorum iç içe süper,Rabbim kısmet eder inşallah:))

lakin bütün kitapları alamayacağıma göre elimde 'Leyla' ve Nietzsche'nin merak ettiğim kitaplarından 'Böyle Buyurdu Zerdüşt ile çıktık..

acaba inançlı bir nietzsche olunabilir mi!??..

derken derkeeen geldik çok şükür..
off oturduk ama vücudumuzdan kaybedilen su üzerimizden akıyor..
sıcakk 31 dereceymiş peh!..
herhalde dedik derece bozuk!..
 bu sıcakta 2 de çay söyledik:) baya serinledik..!
bu çayda bir şey var yaz kış ne iş!..:)
 tam acaba meyve suyu ya da soda mı içsem derken yine çaya çark etme durumu yahut kahveye..
sıcakkanlı insanlarız ondan mı ki:P..

 Eda anlattı ben dinledim,ben anlattım o dinledi..sonra baktım arka masadaki amcalar da dinliyor:))
bu arada eda bursa da çocuk hastanesinde hemşire ve ben işini bu kadar seven ve bu kadar azimle çalışan başka bir hemşire daha görmedim:) canım arkadaşım benim o çocukların iyileşip taburcu olduklarından bahsederken gözlerinin içi gülüyor resmen..:)
meslek aşkı böyle bir şey azizim..:)
darısı başıma..cümlemize ah bi atanaydııım:)))

sonra sayemde ülkeyi kurtarmaya giriştik:)her zaman olduğu gibi..
bizde yoktur öyle bırak öyle kalsın halleri..
bıraksalar neler yapacağız da:))
işte..:P ama bizden çook iyi bir muhalefet olur o kesin bir kere çözüm önerilerimizle geliyoruz ve muhalefet sözcüğünü yanlış algılamıyoruz:)!
..
baktık saat 8' e geliyor giderek güzelleşen Parkımızı turlayalım hem de bu anları ölümsüzleştirelim dedik..
sadece 1kaçı :P      yeşilin de sakinleştici özelliği yadsınamaz:))

eve dönerken tam çıkmıştık duvarın üzerinde bu köpekciği gördük:))
uyukluyordu..
"hadi kalk da bir poz ver ablalarına" dedim aman Yarabbim kalktı:)ve flas!
yerim seni bennn:)

ayrılmak bir o kadar zor ve uzun..sanki hiç ayrılmayacak gibi geliyor insan karşılaştığında..
karşında sevdiğin konuşmadan bile anlayıp anlaştığın biri varsa saatlerin ritmini tutamıyorsun..
sanki yarın tekrar görüşecekmiş gibi bir vedalaşma oldu bizimkisi yine:)
umarım en kısa zamanda tekrar görüşebilmek dileğiyle..
sanıyorum bu sefer sıra bende..:P

biliyorum Edam sen bu satırları okuyamayacaksın:)..ya da okursan bu ne zaman olur bilmiyorum..
umarım adresi doğru vermişimdir bu sefer:))

eve geldiğmde dolup taşan enerjim annemin de pek işine yaradı yarım saatte yemek yapıp sofra hazırlamak hergünümün harcı değil durup dururken :)
o da sana teşekkürlerini sunar Can Dostum..
Bursa'ya sevgiler..;)
sağlıcakla telapatiye devam;) :P




..
ne konuşmuşum yahu çenem baya bir düşmüş:)
sevgili blog seni arada dünlük olarak da kullanabilirim;)sağol:P

-Ebr-i Nisan-

4 yorum:

A-H dedi ki...

Yoktur eski arkadaslar gibisi hakikaten :)
belkide sadece kacamak zamanlarda gorusmek olunca daha bir kiymetli geliyor insana.
guzel bir yazi ve gezi olmus kiskandim sanirim :)

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

Paylaşılanlar arttıkça belki de;)ama şu var eski dostlara yenilerini eklemek artık büyük cesaret istiyor sanırım..

teşekkür ediyorum daha iyisi size olsun diyebilirim;) :P

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Az önce Ben her yazına yorum bırakmıyacağım ,içimdeki canavarı tuttum desem de canavar beni tuttu..:)
imrendim,eski ve yeni bi dolu dostun olsun, diledim sonra...

Çaya çay demiyoruz biz ,serum onun adı ,içmesem gözüm açılmaz,oruç tutarken en çok ona dayanamam ,çaysızlarım iftara kadar..

ille de şu hayalin ,hayalimin tıpkısının aynısı..
belkide kitap hastalarının ortak rüyası kimbilir...
ama benimki arzu olarak kalır sanırım icraat yok.birde benimki çiçekçi, okuma salonu bişey ...hem çiçek yetiştirmek hemde huzurlu bir mekan hayalindeyim..çiçeklerin arasında ,elinde bir bardak sıcak çay,bir dilim ev yapımı pasta ve uzun zamandır bulamadığın bir kitap..öyle sıradan olmıyacak sahaf dediğin değilmi aradığını bulabilmeli insan..:)
çok ta mütevaziyim:)
dilerim sen kavuşursun hayaline ..geç olmadan..iyi ki lerin bol olsun..mevlaya emanetsin..

Ebr-i Nisan:) dedi ki...

duan kabul oluyor Lale'm bak şu anda yeni bir dostun güzel sesine değiyor sesim:)

çay gerçekten serum gibi:)ne güzel benzetme=)
hakikaten oruçken insan en çok çaysır ya:P

ah evet o hayal!=)kitap hastalarının ortak hayali sanırım:))
nasıl güzel..konusu geçiyor ya içimde cümleler gül gibi açıyor..(:
bayıldım hayaline :)kesinlikle diyorum :)
çay olacak ve kahve!
bende kahve hastalığı da vardır..kitap diyorum adına kahve kokusu siniyor illa ki!:)
ahşap masa ve sandlyeler ufaktan..masada taze çiçekler..öyle ayak üstü bakılacak cam vazolar değil ki kitaplar öyle değil mi:))
hep mitevazi kal:)
hayaline düştüm ah nasıl:)))
ne iyi ttin yine:)
inşallah kavuşuruz hayallerimize:)
kısmette varsa zamanı da vardır eminim:)
aklımda diye geziyorum:P
sağolasın sesin eksilmesin penceremden..
Allah'a emanet..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter