Çarşamba, Şubat 17

Moda SorunsaLı ..

Moda ile bir alıp veremediğim var! belki de moda akımını başlatanla demeliydim ya da başlangıcın ardına düşenle..?
kendisini keşfetmek istedim çeşitli varsayımlarla günümüzü bulmuş..kimine göre insanlığın doğuşuna dayanıyor-ki Adem babamızla Havva annemizin böyle bir kaygı taşıyıp bu akıma öncü olacaklarını hiç sanmıyorum!bir kere gerekli ve yeterli materyal yok!-saçmalamayın diyorum.
diğer bir söylentiyse 19oo l yıllarda yüzyılın terzilerinden Charles Worth'un yanında çalışan Paul Poiret'in 4 yıl sonra kendi atölyesini kurmasıyla başlamış ve tabi ki Paris'te! terzilik tarihinde yeni buluşlara imza atarak kendi akımını başlatıyor veee insanlar da ondan cesaret alarak bugün adına moda dedikleri ve herkesin onların kafasına göre giyinmesi gerektiği fikrini sahiplenip önümüze dikiliyorlar..Sanırım böyle gelişti; daha mantıklı..
her ne ise.. yenilikler ortaya çıkarmak güzel ama neden insanlara dayatıyorsunuz.! dikin giyinin kendiniz ; sen benim ihtiyacıma ve isteğime karşılık versene..hepimiz terzi mi olalım yani!
buraya nerden geldim diye sorarsanız artık alışveriş fobisi sahibesi olmaya başlıyorum diye açılayım size..
ne vakit bir şey bakmaya çıksam ayakkabıdır kılık kıyafettir..moda engeline takılıyorum beğenilerimi ararken..fena halde canım sıkılıyor..Çünkü görevli bayan veya bay aradığım özellikteki modelleri es geçip "ama bu yıl bu renk moda,böyle taşlı boncuklu giyiniyor herkes "diyiveriyor.."ama ben bu rengi sevmiyorum belki,baştan ayağa boncuk takarak da dolanmak iste-mi-yo-rum!"
Hayır klonlanmış gibi gezmek zorunda mıyız???sadelik sevmek suç mudur?"hayır sevemezsin çünkü bu yıl moda değil!"

herkes farklı olmaktan dem vuruyor oysa..günümüz çocuklarına kişilikleri gelişmez-miş-miş- diye "dur,sus "diyen bile yok..ama çocuk kişiliğinin tercihlerini seçemiyor..nasıl iştir bu?
yani "senin beğenin yok zaten, biz senin yerine yaptık,diktik al sen bunu giy" mi oluyor onu mu demek istiyorsunuz!
çocukluğumu özlemem için nedenlerime ekleme yapıyorum..olsa çocukluk kıyafetlerimi giymeye devam edeceğim..büyüdüğüme pişmanım pes!

bu yazıyı okuyup da bana katılan var mıdır bilmem..söyeyin bana sorun bende mi??

-Ebr-i Nisan-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Counters
Free Web Counter